Τηλεοπτική πρεμιέρα της Trade Estates με «υπογραφή» Unlimited Creativity
17:30 18/10/2023
- Πηγή: Marketing Week
Από την Τρίτη, 17 Οκτωβρίου βρίσκεται στον «αέρα» η πρώτη διαφημιστική καμπάνια της Trade Estates AEEAΠ, η οποία δημιουργήθηκε από την Unlimited Creativity, μέλος της V+O Greece. Σημειώνεται ότι η V+O Communication έχει αναλάβει την εταιρική επικοινωνία της Trade Estates από τις αρχές του έτους.
Με slogan «Δύναμη στο Σύγχρονο Retail», το σποτ στοχεύει να αναδείξει τη δυναμική της εταιρείας, «ταξιδεύοντας» το κοινό στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της (Εμπορικών Πάρκων και Logistics Centers) σε διάφορα σημεία της χώρας. To διαφημιστικό σποτ θα «τρέξει» σε τηλεόραση και YouTube, ενώ θα υπάρξουν καταχωρίσεις και web banner σε έντυπα και ψηφιακά Μέσα, αντίστοιχα. Την παραγωγή του τηλεοπτικού ανέλαβε η Top Cut – Modiano.
Keywords
unlimited, unlimited, retail, logistics, youtube, web, banner, top, cut, www.youtube.com, τηλεοραση, youtube, βρισκεται, εντυπα, επικοινωνια, συγχρονο, τριτη, banner, cut, web, logistics, top
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τηλεοπτική πρεμιέρα της Trade Estates με «υπογραφή» Unlimited Creativity
- Ισραήλ: Γιατί ο Biden άλλαξε αυτοκίνητο για την επίσκεψη
- On air νέα καμπάνια για την Αγελαδίτσα της ΦΑΓΕ
- Ένα μήνα εκτός ο Τάσος Μπακασέτας
- Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας σε αριθμούς
- Τουρκία: 3ημερο πένθος για τα θύματα στο νοσοκομείο της Γάζας
- Γαλλία: Εκκενώθηκαν ξανά οι Βερσαλλίες και 6 αεροδρόμια έπειτα από απειλή για βόμβα
- Η Office Line αναδείχθηκε Cloud Partner of the Year της Fortinet στην Ελλάδα
- Αλλαγές σε τράπεζες και servicers - Κούρεμα έως 28% για τους δανειολήπτες, τι αλλάζει για τους ελ. επαγγελματίες
- Συνεργασία Space Hellas-ΟΠΑ για την εκπόνηση Βιομηχανικού Διδακτορικού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τηλεοπτική πρεμιέρα της Trade Estates με «υπογραφή» Unlimited Creativity
- On air νέα καμπάνια για την Αγελαδίτσα της ΦΑΓΕ
- Το Fashion City Outlet επεκτείνει την γκάμα καταστημάτων του
- Πρώτη κοινή δράση καθαρισμού από Sanitas και ΑΒ
- Τα δεδομένα οχημάτων επιταχυντής για την ευρωπαϊκή ψηφιακή οικονομία
- Costa Navarino: Μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 80% για το 2022
- Διαγωνισμός LaLigaEpics από τη Nova
- Όμιλος IOGR: Στρατηγικός στόχος η απόκτηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
- Στη Λαμία το νέο «Μασούτης» έκτασης 1.000 τ.μ.
- Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Τηλεοπτική πρεμιέρα της Trade Estates με «υπογραφή» Unlimited Creativity
- On air νέα καμπάνια για την Αγελαδίτσα της ΦΑΓΕ
- Solid Havas & Φρεσκούλης σε νέα επικοινωνία
- Eurobank: Το δημογραφικό στο επίκεντρο καμπάνιας
- Το Fashion City Outlet επεκτείνει την γκάμα καταστημάτων του
- Στη Λαμία το νέο «Μασούτης» έκτασης 1.000 τ.μ.
- Όμιλος IOGR: Στρατηγικός στόχος η απόκτηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
- Η Freenow διαθέσιμη στο Ηράκλειο Κρήτης
- Ariel και Ithaca στηρίζουν τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας
- Η Mytilineos στους ESG Leaders του δείκτη MSCI
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Χαμάς: «Η Χεζμπολάχ προετοιμάζεται για έναν ολοκληρωτικό πόλεμο»
- OΠΑΠ ΑΕ – ΣΚΡΑΤΣ: Πάνω από 2,7 εκατ. ευρώ τα κέρδη της προηγούμενης εβδομάδας
- Fraport Greece: Άσκηση ευρείας κλίμακας στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης
- Οξφόρδη: Ο Κέβιν Σπέισι ερμήνευσε «Τίμωνα Αθηναίο»
- Φάμελλος: Να διασφαλίσει η κυβέρνηση ότι δεν θα προκύψει περαιτέρω αύξηση για τους καταναλωτές ρεύματος
- Οι 23 servicers που κινδυνεύουν με πρόστιμο έως 500.000 ευρώ αν δεν σέβονται τους δανειολήπτες
- H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά
- EKT: Τι είναι το ψηφιακό ευρώ, 25 ερωτήσεις-απαντήσεις
- Praktiker Hellas: Παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τον διαγωνισμό «Σπίτι Ανοιχτό – The Challenge»
- Handelsblatt: Το ελληνικό χρέος σε τροχιά συρρίκνωσης