Το Allou! Fun Park για το Make-A-Wish Ελλάδος
17:14 19/9/2023
- Πηγή: Marketing Week
Με αφορμή τα 20 χρόνια από τη δημιουργία του μεγαλύτερου ψυχαγωγικού πάρκου στην Ελλάδα, το Make-A-Wish Ελλάδας και το Allou! Fun Park, διοργανώνουν μια ημέρα αφιερωμένη στην εκπλήρωση ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες και στην ουσιαστική αποκατάσταση της παιδικότητας τους.
Το Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, το Allou! Fun
Αρωγοί της ημέρας, με των οποίων την οικονομική συμβολή θα εκπληρωθούν ευχές είναι η Pepsico, ως μεγάλος χορηγός, η Nannuka και η Under Armour, ως χορηγοί και οι εταιρείες Γερολυμάτος International, Hipp, Hellenic Duty Free Shops, Ιαπωνική, Lurpak, Star Automotive Hellas, Νοσηλεία Τώρα, ως υποστηρικτές. Θα συνεισφέρουν επίσης η Vivartia, και οι χορηγοί επικοινωνίας Mad TV και My Radio.
Keywords
allou fun park, allou, fun, fun, duty free shops, under armour, duty free, mad tv, ελλαδα, pepsico, hellenic, free, star, hellas, vivartia, mad, radio, madwalk, πασο, μια ημερα, δωρεαν, ευχες, mad, radio, star, ασθενειες, αφορμη, ευρω, ιαπωνικη, μορφη, παιδια, πρωι, σαββατο, free, duty free shops, duty free, hellenic, hellas, mad tv, pepsico, under armour, vivartia
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Απεργία και στα σχολεία την Πέμπτη
- Ο Στέφανος Κασσελάκης και η μεγάλη ευθύνη που του αναλογεί
- Γ. Τσούνης: Μεγάλες προοπτικές για αμερικανικές επενδύσεις σε λιμάνια, logistics και ενέργεια
- Η επιστροφή στο σχολείο με Uber Family
- Επίθεση φιλίας από Ερντογάν: «Με την Ελλάδα ποτέ δεν πολεμήσαμε σε αντίθετα στρατόπεδα»
- Οlive oil: Prices soaring over 100%
- Η Google βάζει «βοηθό» τεχνητής νοημοσύνης σε Gmail, YouTube και Maps
- Οι αγροκτηνοτροφικοί σύλλογοι της χώρας, στηρίζουν τους παραγωγούς του θεσσαλικού κάμπου – ανοίχτηκε τραπεζικός λογαριασμός
- Επεισοδιακή συνέντευξη Ερντογάν: Έτεινε χείρα φιλίας προς την Ελλάδα
- Σούπερ μάρκετ: Τι έδειξε η σύγκριση τιμών με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το Βήμα στηρίζει τις μαθητικές εφημερίδες
- Νέα καμπάνια «Πάμε πανέ» από την Pescanova
- Η LG παρουσίασε την πρώτη της μηχανή καφέ σε κάψουλα
- Στη Born Social η Ford
- Έβδομος κύκλος «Μηχανικοί στην Πράξη» της Mytilineos
- Η Mars δημοσίευσε Net Zero Roadmap
- Το Allou! Fun Park για το Make-A-Wish Ελλάδος
- Τέλος η δωρεάν πρόσβαση στο Χ;
- Η Eurolife FFH επενδύει ξανά στην εξέλιξη των συνεργατών της
- New business για την Touchpoint Strategies
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Το Allou! Fun Park για το Make-A-Wish Ελλάδος
- Η Eurolife FFH επενδύει ξανά στην εξέλιξη των συνεργατών της
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Hatzi Filax για τη Market In
- Έβδομος κύκλος «Μηχανικοί στην Πράξη» της Mytilineos
- Η Mars δημοσίευσε Net Zero Roadmap
- Η LG παρουσίασε την πρώτη της μηχανή καφέ σε κάψουλα
- Τέλος η δωρεάν πρόσβαση στο Χ;
- Ο οίκος Gucci εν αναμονή μεγάλου rebranding
- Στη Born Social η Ford
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Google: Το Bard σας βοηθά να συνεργάζεστε με Generative AI τεχνολογία
- Η Εύα Καϊλή κατέθεσε στην επιτροπή νομικών υποθέσεων του ΕΚ - Ενστάσεις για την ποινική προδιαδικασία στο Qatargate
- Morgan Stanley: Πόσο θα στοιχίσει στις ελληνικές τράπεζες μια πιθανή αλλαγή στα υποχρεωτικά ελάχιστα αποθεματικά
- Μαχαιρώθηκε οπαδός της Νιούκαστλ στο Μιλάνο
- Διεθνείς αντιδράσεις για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ
- Πέθανε 20χρονη δόκιμος του Εμπορικού Ναυτικού μετά από ταξίδι με δεξαμενόπλοιο στην Ινδία
- Ρωσία - Ιράν: Επίσημη επίσκεψη Σοϊγκού στην Τεχεράνη
- Development Ministry takes further measures to contain prices
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Κυβερνοεπίθεση στα πληροφοριακά του συστήματα
- Χρηματιστήρια: Ισχυρές πιέσεις στην Αθήνα, διακυμάνσεις στην Ευρώπη εν αναμονή της Fed