Το Planet Pledge της WFA καλωσορίζει επτά ακόμη πολυεθνικές εταιρείες

Η πρωτοβουλία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, το Planet Pledge, καλωσορίζει επτά νέους υπογράφοντες.

Οι AkzoNobel, Arçelik, Beam Suntory, Groupe Bel, HP, Nestlé και Vodafone προσχώρησαν στην παγκόσμια πρωτοβουλία, η οποία καλύπτει πλέον 38 πολυεθνικές εταιρείες που αντιπροσωπεύουν περίπου 69 δισ. δολάρια σε ετήσιες δαπάνες marketing.

Η εισροή εταιρειών έρχεται

μετά το λανσάρισμα του Sustainable Marketing 2030, ενός παγκόσμιου ερευνητικού έργου της WFA και του Sustainable Transformation practice της Kantar, που δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο.

Η έρευνα σε παγκόσμιους CMOs, εμπειρογνώμονες σε θέματα βιωσιμότητας και 938 ανώτερους marketers στην πλευρά των πελατών, σε 48 χώρες, κατέγραψε ότι το 90% των marketers πιστεύει ότι οι ατζέντες βιωσιμότητας πρέπει να είναι πιο φιλόδοξες και το 94% λέει ότι οι marketers πρέπει να ενεργήσουν πιο γενναία και να πειραματιστούν για να προωθήσουν την αλλαγή.

Ο CEO της WFA, Stephan Loerke, δήλωσε σχετικά: «Εν όψει της COP28, ενθαρρύνω όλα τα μέλη της WFA και τα brands να εξετάσουν το ενδεχόμενο υπογραφής του Planet Pledge».

Keywords
Τυχαία Θέματα