Τα «ρουσφέτια» Βορίδη...

Στην απόσυρση της τροπολογίας που είχε καταθέσει την Παρασκευή και παρείχε «ασπίδα προστασίας» άλλων οκτώ ετών στο επάγγελμα του βυτιοφορέα, προχώρησε χθες ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης.

Ο κ Βορίδης αναγκάστηκε να αποσύρει την τροπολογία ύστερα από τη θύελλα αντιδράσεων που.....
ακολούθησε εκ μέρους των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ που κατηγορούσαν ότι κλείνει εκ νέου το επάγγελμα έως το 2020.

Επίσης, όπως σημειώνει η εφημερίδα Έθνος, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα προστέθηκε τροποποίηση η οποία δίνει
τη δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σε ότι αφορά τα ταξί ειδικής μίσθωσης (6-9) θέσεων ορίζεται ότι προτεραιότητα θα έχουν οι υφιστάμενοι αυτοκινητιστές μέσω μετατροπής των αδειών τους.

Για «χαριστικές ρυθμίσεις» είχαν κατηγορήσει τον υπουργό Υποδομών και οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι με το νομοσχέδιο επανέρχονται στην ΥΠΑ οι πρώην πιλότοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας παρά το γεγονός ότι τον περασμένο Αύγουστο είχαν κριθεί υπεράριθμοι.

Ο Υπουργός προχώρησε στην επέκταση του ορίου ηλικίας των σχολικών λεωφορείων από τα 23 στα 27 έτη εξομοιώνοντάς τα με τα υπεραστικά και τουριστικά λεωφορεία.

Επίσης την καταψήφιση των διατάξεων του πολυνομοσχεδίου Βορίδη που αφορούν τους τουριστικούς λιμένες ζητούν από τους βουλυετές 10 μεγάλες περιβαλλοντικές οργανώσεις της χώρας.
Keywords
Τυχαία Θέματα