Το πρώτο ελληνικό βλήμα cruise - Θέλουν να το καταρρίψουν ξένα συμφέροντα
23:53 22/5/2012
- Πηγή: Ksipnistere
Χωρίς κανένα κρατικό προγραμματισμό και μακροχρόνιο σχεδιασμό συνεχίζουν ελληνικές αμυντικές εταιρείες τις προσπάθειες τους να αναπτύξουν νέα οπλικά συστήματα προσδοκώντας την έξοδο από την μιζέρια της ελληνικής πραγματικότητας κρατώντας ψηλά το επίπεδο της έρευνας και ανάπτυξης στην χώρα μας με ....
ιδία μέσα.
Και την ίδια στιγμή, όπως τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, ξένα συμφέροντα, συγκεκριμένα ξένες εταιρείες που απομυζούν τα ελάχιστα
πλέον κονδύλια του υπουργείου Άμυνας, σαμποτάρουν την προσπάθεια να γίνει η χώρα αυτόνομη σε ένα κρίσμο τομά οπλικών συστημάτων
Πρόκειται για την υπόθεση της ανάπτυξης του πρώτου ελληνικού πυραύλου cruise ένα πρόγραμμα που παρουσιάστηκε από τις γραμμές της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ πέρσι. Το σύστημα σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της ελληνικής εταιρείας BSK Defense η οποία διαθέτει σημαντική εμπειρία στην κατασκευή συστημάτων UAS και κινητήρων και γρήγορα η ομάδα πλαισιώθηκε από άλλες έξι ελληνικές εταιρείες.
Με τον κωδικό ΜΑΚΕΔΩΝ το ελληνικό βλήμα cruise ενσωματώνει πρωτοποριακή σχεδίαση με άτρακτο τραπεζοειδούς διατομής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία η άτρακτος του βλήματος θα υποστηρίζεται από ένα εσωτερικό πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.
Το συνολικό βάρος του βλήματος ΜΑΚΕΔΩΝ είναι 550 κιλά, το μήκος του 4,5 μέτρα, το πλάτος 0,51 μέτρα, το ύψος του 0,47 μέτρα, ενώ το εκπέτασμα των ανακλινόμενων πτερύγων είναι 2,7 μέτρα. Ο υπολογιστής πτήσης του βλήματος είναι ο Phoenix-U Plus τoν οποία έχει επίσης αναπτύξει η εταιρεία BSK Defense και διαθέτει δυνατότητες εισαγωγής τρισδιάστατου ψηφιακού χάρτη καθώς και τη διαχείριση και αποθήκευση των δεδομένων πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Το βλήμα προωθείται από τον υπό ανάπτυξη από την εταιρεία BSK Defense κινητήρα VRJ-1400A. Το μήκος του κινητήρα VRJ-1400A είναι 110 εκατ., η διάμετρος του 32 εκατ., το βάρος του 35 κιλά, και η ώση που παράγει 440 λίβρες. Χάρις σε αυτόν τον κινητήρα το ΜΑΚΕΔΩΝ επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 950 χλμ/ώρα, ενώ η εμβέλεια της εναέρια εκτοξευόμενης έκδοσης του βλήματος φτάνει τα 300 χλμ και η αυτονομία του τα 40 λεπτά.
Αναφορικά με το ηλεκτροπτικό σύστημα εντοπισμού και πρόσκτησης του στόχου καθώς και στο σύστημα καθοδήγησης του βλήματος προς τον στόχο, η λύση που έχει υιοθετηθεί είναι ο συνδυασμένος ενός αισθητήρα IIR/CCD και η ζεύξη δεδομένων. Δυστυχώς αν και η ελληνική αμυντική βιομηχανία διαθέτεις τις δυνατότητες για την σχεδίαση και ολοκλήρωση ενός προγράμματος ανάπτυξης και κατασκευής ενός βλήματος σαν το ΜΕΚΕΔΟΝ με την συμμετοχή τουλάχιστον 6 ακόμα εταιρειών (ΙΝΤRACOM, EAΣ κλπ) το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ενώ παραδέχθηκε την σπουδαιότητα του προγράμματος αρνείται να απελευθερώσει δεσμευμένα κονδύλια από την ΓΔΑΕΕ για την έναρξη των πτητικών δοκιμών.
Βαλτωμένο στα γρανάζια των ξένων συμφερόντων η ΓΔΑΕΕ ενώ καθημερινά εγκρίνει εκατομμύρια ευρώ για "αντισταθμιστικά" αρνείται και την χρηματοδότηση, αλλά και την
ιδία μέσα.
Και την ίδια στιγμή, όπως τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, ξένα συμφέροντα, συγκεκριμένα ξένες εταιρείες που απομυζούν τα ελάχιστα
Πρόκειται για την υπόθεση της ανάπτυξης του πρώτου ελληνικού πυραύλου cruise ένα πρόγραμμα που παρουσιάστηκε από τις γραμμές της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ πέρσι. Το σύστημα σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της ελληνικής εταιρείας BSK Defense η οποία διαθέτει σημαντική εμπειρία στην κατασκευή συστημάτων UAS και κινητήρων και γρήγορα η ομάδα πλαισιώθηκε από άλλες έξι ελληνικές εταιρείες.
Με τον κωδικό ΜΑΚΕΔΩΝ το ελληνικό βλήμα cruise ενσωματώνει πρωτοποριακή σχεδίαση με άτρακτο τραπεζοειδούς διατομής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία η άτρακτος του βλήματος θα υποστηρίζεται από ένα εσωτερικό πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.
Το συνολικό βάρος του βλήματος ΜΑΚΕΔΩΝ είναι 550 κιλά, το μήκος του 4,5 μέτρα, το πλάτος 0,51 μέτρα, το ύψος του 0,47 μέτρα, ενώ το εκπέτασμα των ανακλινόμενων πτερύγων είναι 2,7 μέτρα. Ο υπολογιστής πτήσης του βλήματος είναι ο Phoenix-U Plus τoν οποία έχει επίσης αναπτύξει η εταιρεία BSK Defense και διαθέτει δυνατότητες εισαγωγής τρισδιάστατου ψηφιακού χάρτη καθώς και τη διαχείριση και αποθήκευση των δεδομένων πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Το βλήμα προωθείται από τον υπό ανάπτυξη από την εταιρεία BSK Defense κινητήρα VRJ-1400A. Το μήκος του κινητήρα VRJ-1400A είναι 110 εκατ., η διάμετρος του 32 εκατ., το βάρος του 35 κιλά, και η ώση που παράγει 440 λίβρες. Χάρις σε αυτόν τον κινητήρα το ΜΑΚΕΔΩΝ επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 950 χλμ/ώρα, ενώ η εμβέλεια της εναέρια εκτοξευόμενης έκδοσης του βλήματος φτάνει τα 300 χλμ και η αυτονομία του τα 40 λεπτά.
Αναφορικά με το ηλεκτροπτικό σύστημα εντοπισμού και πρόσκτησης του στόχου καθώς και στο σύστημα καθοδήγησης του βλήματος προς τον στόχο, η λύση που έχει υιοθετηθεί είναι ο συνδυασμένος ενός αισθητήρα IIR/CCD και η ζεύξη δεδομένων. Δυστυχώς αν και η ελληνική αμυντική βιομηχανία διαθέτεις τις δυνατότητες για την σχεδίαση και ολοκλήρωση ενός προγράμματος ανάπτυξης και κατασκευής ενός βλήματος σαν το ΜΕΚΕΔΟΝ με την συμμετοχή τουλάχιστον 6 ακόμα εταιρειών (ΙΝΤRACOM, EAΣ κλπ) το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ενώ παραδέχθηκε την σπουδαιότητα του προγράμματος αρνείται να απελευθερώσει δεσμευμένα κονδύλια από την ΓΔΑΕΕ για την έναρξη των πτητικών δοκιμών.
Βαλτωμένο στα γρανάζια των ξένων συμφερόντων η ΓΔΑΕΕ ενώ καθημερινά εγκρίνει εκατομμύρια ευρώ για "αντισταθμιστικά" αρνείται και την χρηματοδότηση, αλλά και την
Keywords
βλημα, νέα, μιζέρια, εταιρεία, χλμ, λύση, συμμετοχή, γδαεε, ωση, γδαεε, πλαισιο, προγραμμα, υψος, αλουμινιο, γινει, δυστυχως, ευρω, εξι, εταιρεία, ζευξη, ιδια, υποθεση, κιλα, κρατικο, λύση, μιζέρια, μηκος, ομαδα, συγκεκριμενα, συμμετοχή, φτανει, χλμ, phoenix, χωρα, υπουργειο
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Εντυπωσιακή η Ελευθερία Ελευθερίου πριν λίγο στη Eurovision (video)
- Ανακοινωνεται με την επιστροφη απο τις βρυξελλες του σαμαρα...
- [Αχ Ελλάδα] Η εμφάνιση της Ελλάδας στα προημιτελικά της Eurovision 2012
- "Ραχόι θέλατε; Πάρτε τώρα τον Ραχόι !" βίντεο χαμός!
- Ο Βελόπουλος, φίλος του αρχιτοκογλύφου Καραμπέρη, πήγε στη ΝΔ (video)
- ΤΩΡΑ: Δήλωση Παπαδήμου ρίχνει τον Dow Jones !
- Ληστές βίασαν 15χρονη και ξυλοκόπησαν τον πατέρα της στην Άρτα!
- Τα λάθη και ο... Ολάντρεου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Ksipnistere
- Ο Βελόπουλος, φίλος του αρχιτοκογλύφου Καραμπέρη, πήγε στη ΝΔ (video)
- Τα λάθη και ο... Ολάντρεου
- Γιατί τρώνε τα μούτρα τους με τον... Αριστερίξ Τσίπρα οι Ρωμαίοι του μνημονίου
- ΩΣ ΑΜΝΟΣ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗΝ , ΗΧΘΗ.....
- Αλβανοί βίασαν 15χρονη μπροστά στον πατέρα της!!!!
- Το πρώτο ελληνικό βλήμα cruise - Θέλουν να το καταρρίψουν ξένα συμφέροντα
- Έμεινε μόνος του με τις μακέτες ....ο Λουκάς Τζανής!
- Ηγέτες και “ηγέτες”
- Το Σχέδιο της Παγκοσμιοποίησης η οικονομική κρίση και… ο πόλεμος.
- Η Μέρκελ, ο Ολάντ και το κακό συναπάντημα
- Τελευταία Νέα Ksipnistere
- Το πρώτο ελληνικό βλήμα cruise - Θέλουν να το καταρρίψουν ξένα συμφέροντα
- Έμεινε μόνος του με τις μακέτες ....ο Λουκάς Τζανής!
- Τα λάθη και ο... Ολάντρεου
- Η Μέρκελ, ο Ολάντ και το κακό συναπάντημα
- ΛΑ.Ο.Σ. - Χωρίς λόγια...
- Το αρχαίο haircut... Η πρώτη στάση πληρωμών έγινε στην αρχαία Ελλάδα!!!
- ΩΣ ΑΜΝΟΣ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗΝ , ΗΧΘΗ.....
- ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...
- Ο Βελόπουλος, φίλος του αρχιτοκογλύφου Καραμπέρη, πήγε στη ΝΔ (video)
- Αλβανοί βίασαν 15χρονη μπροστά στον πατέρα της!!!!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Eurovision 2012 | Η εμφάνιση της Ήβης Αδάμου στον Α’ Ημιτελικό!
- Συναυλίες 2012 | Οι Matisse παρουσιάζουν το Paper Door
- Υπέροχο γιαουρτοζελέ εύκολα και γρήγορα
- Η έκπληξη γενεθλίων στην Κατερίνα Γκαγκάκη!
- VIDEO: Μούσκεμα τα έκαναν οι Ιρλανδοί!
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ – ΕΥΡΑΣΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ
- Αυτός είναι ο “Γιάννης” του ημερολογίου του Άκη
- Παραμένουν στην Πειραϊκή – Πατραϊκή τα μέλη της Χρυσής Αυγής