Η Teleperformance εγκαινιάζει την ΑΙ πλατφόρμα TP Configuration, στοχεύοντας στην βελτίωση της παροχής υπηρεσιών

Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης ψηφιακών υπηρεσιών, ανακοινώνει το λανσάρισμα μιας νέας πλατφόρμας για την παροχή ΑΙ λύσεων, που επιτρέπει ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και βελτιωμένες επιχειρηματικές διαδικασίες, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η TP Configuration είναι μια πλήρης, ενοποιημένη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα για τη διαχείριση ολόκληρου του κύκλου εργασιών και τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης. Παρέχοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα εφαρμογών, το TP Configuration υποστηρίζει αποδοτικότερες λειτουργίες back-office για βελτιωμένη εξυπηρέτηση

πελατών. Ταυτόχρονα, συγκεντρώνει διάσπαρτες διαδικασίες σε μια ενιαία πλατφόρμα, παρέχοντας μία πληρέστερη εικόνα σχετικά με την απόδοση των εργαζομένων, των λειτουργιών και των αιτημάτων των πελατών.

Οι πελάτες της Teleperformance που χρησιμοποιούν το TP Configuration στα προγράμματά τους έχουν διαπιστώσει σημαντικά οφέλη όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, την ακρίβεια και την παροχή εξυπηρέτησης, σε διάφορους κλάδους. Τα προγράμματα έχουν παρουσιάσει έως και 35% μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης, έως και 40% μείωση στις κλιμακώσεις (escalations), ενώ πληροφορίες από τις αλληλεπιδράσεις εργαζομένων και πελατών αξιοποιήθηκαν σε πραγματικό χρόνο.

Η πλατφόρμα TP Configuration περιλαμβάνει παρακολούθηση δεδομένων σχεδόν σε πραγματικό χρόνο και πίνακες ελέγχου για την αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης, οι οποίοι παρέχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις λειτουργίες του προγράμματος. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η επισκόπηση και ο έλεγχος της διαχείρισης ποιότητας, μια έξυπνη διαδικασία που καταγράφει την εξ’ ολοκλήρου παρακολούθηση και παρέχει αυτοματοποιημένη ροή ελέγχου. Έχει διαμορφωθεί, έτσι, ένα σύστημα που βοηθά στην πρόβλεψη των αναγκών του εργατικού δυναμικού, στον εντοπισμό του κινδύνου φθοράς και σε πολλά άλλα.

Σχετικά με την Teleperformance Greece

Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Digital Integrated Business Services“ στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 12.000 εργαζόμενους που προέρχονται από περισσότερες από 110 χώρες. Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων “One-Office” σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως η διάκριση Best Place to Work (2023, 2022, 2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό, με χαρακτηριστικά 15 βραβεία «European Contact Centre & Customer Service» τα τελευταία 6 χρόνια.

Μάθετε περισσότερα για εμάς
Website: www.jobsteleperformance.com – www.teleperformance.com
Email: [email protected]
LinkedIn: www.linkedin.com/company/teleperformance/

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:Teleperformance Greece:
Νικόλαος Φουρτζής, Corporate Marketing, Communications & CSR Manager, +30 6944704046, [email protected]
Δωροθέα Χάδου, Marketing & Communication Specialist, [email protected]

Keywords
Τυχαία Θέματα