Έμεινε μόνος του ο Hirvonen στη Σαρδηνία

Επεισοδιακή ήταν η δεύτερη ημέρα δράσης του Ράλι Ιταλίας, αφού σημαδεύτηκε από πληθώρα εγκαταλείψεων!

Στο φινάλε της όγδοης ειδικής διαδρομής με την οποία και ολοκληρώθηκε το δεύτερο σκέλος της μάχης στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Σαρδηνίας, ο Μίκο Χίρβονεν δείχνει να έχει «αγκαλιάσει» από τώρα τη νίκη!

Πως όχι από τη στιγμή που απολαμβάνει προβάδισμα ενός λεπτού, με τους συνήθεις ανταγωνιστές του να βγαίνουν νοκ-άουτ ο ένας μετά τον άλλο! Ήταν ο Σεμπαστιέν Λεμπ, με το έτερο εργοστασιακό DS3

WRC που έκανε την αρχή, στη πρώτη ειδική της ημέρας.

Ο Αλσατός που στη Γαλλία εξασφάλισε και μαθηματικά τον ένατο παγκόσμιο τίτλου του, έκανε ένα λάθος που χρέωσε στις λάθος σημειώσεις και βγήκε εκτός δρόμου, πληγώνοντας το σύστημα διεύθυνσης.

Στην επόμενη αγωνιστική διαδρομή, ήταν ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα αυτός που βγήκε εκτός δρόμου, προκαλώντας εκτεταμένη ζημιά στο Fiesta WRC. Και στην έβδομη ειδική του προτελευταίου ράλι της σεζόν, την Tergu-Osilo, ήταν ο τιμ μέιτ του στη Ford που έχασε τον προσανατολισμό του.

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ που μετά τη λάθος επιλογή εμφάνισης στο δρόμο που είχε κάνει χθες ο Λάτβαλα, σε συνδυασμό με το κλαταρισμένο ελαστικό του Φινλανδού το πρωί, είχε αναλάβει το κυνήγι του Χίρβονεν. Όχι όμως για πολύ αφού στη δική του έξοδο, πλήγωσε το εμπρός αριστερό μέρος του Fiesta.

Έτσι, με συνολικά τέσσερις έως τώρα πρωτιές σε ειδικές, ο Χίρβονεν καλείται απλά να φτάσει στο τερματισμό χωρίς απρόοπτα. Αντίπαλοι του, οι νεαροί, ενθουσιώδεις αλλά και επιρρεπείς στα λάθη οδηγοί της M-Sport Ford.



Κυρίως ο Ρώσος Ευγένι Νοβίκοφ που κέρδισε τις δύο τελευταίες ειδικές του δεύτερου σκέλους του αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά από τη κορυφή στα 69 δευτερόλεπτα. Άλλα τόσα πιο πίσω, είναι ο Εσθονός Οτ Τάνακ κι άλλα τόσα, ο Σεμπαστιέν Οζιέ!

Με την επίσημη πρεμιέρα της Volkswagen να πλησιάζει (θα έχει πλήρη εμπλοκή το 2013 με το Polo R WRC), ο Γάλλος θυμήθηκε ημέρες… Citroen κερδίζοντας μία ειδική διαδρομή με το Skoda Fabia S2000!

Όχι τυχαία, είναι στη τέταρτη θέση, μπροστά από το Mini του Κρις Άτκινσον και το έτερο Skoda του Αντρέας Μίκελσεν. Χαμένη ευκαιρία για βάθρο για τον Μαντς Όστμπεργκ που κατρακύλησε στη κατάταξη με προβλήματα στο διαφορετικό του Fiesta WRC.

Δύσκολο πρωινό είχε και ο Τιερί Νεβίλ της Citroen Junior που αναποδογύρισε αρκετές φορές, τραυματίστηκε στο χέρι προσπαθώντας να επαναφέρει το DS3 στο δρόμο αλλά τελικά εγκατέλειψε στην επόμενη ειδική διαδρομή.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το δεύτερο σκέλος:
1.  Χίρβονεν           Citroen            1h56m25.5s
2.  Νοβίκοφ            M-Sport Ford   + 1m09.6s
3.  Τάνακ                 M-Sport Ford   + 2m18.3s
4.  Οζιέ                      VW Skoda       + 3m35.7s
5.  Άτκινσον             Italia Mini        + 3m54.9s
6.  Μίκελσεν           VW Skoda        + 4m40.3s
7.  Όστμπεργκ        Adapta Ford    + 4m46.0s
8.  Πρόκοπ              Czech Ford      + 7m13.0s
9.  Κ

Keywords
Τυχαία Θέματα