Νέο «χτύπημα» Κασσελάκη στην κυβερνητική διαχείριση της ακρίβειας

Την απουσία ουσιαστικών και συστηματικών ελέγχων στις τιμές τροφίμων στην αγορά καυτηριάζει με νέα ανάρτησή του στα social media ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καυτηριάζοντας τις «μαρκετινίστικες» παρεμβάσεις της κυβέρνησης όπως την κατάργηση της 1+1 προσφοράς προϊόντων στη λιανική.

Αμέσως μετά τη συνάντηση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τον πρώην πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξη

Τσίπρα, επιχειρήθηκε μία ακόμη «μετωπική» με την κυβερνητική πολιτική και το μείζον ζήτημα της ακρίβειας, εστιάζοντας στην πλημμελή διενέργεια ελέγχων στην αγορά αλλά και τις «υποτιμητικές» για την νοημοσύνη των πολιτών, παρεμβάσεις για την συγκράτηση των τιμών των καταναλωτικών αγαθών.

Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ.Κασσελάκης «Με έναν τρόπο θα έπρεπε να παρέμβει η κυβέρνηση στα σουπερμάρκετ: Έλεγχοι. Έλεγχοι σοβαροί, συστηματικοί, με στόχο τη μείωση των τιμών», αναγνωρίζοντας ότι αντ' αυτού η κυβερνητική πολιτική «Παρεμβαίνει στο… μάρκετινγκ και καταργεί τις προσφορές 1+1 στα σουπερμάρκετ, με το πρόσχημα ότι οι πολίτες στοκάρουν προϊόντα!».

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης διαπιστώνει ότι υποτιμάται η νοημοσύνη του καταναλωτικού κοινού. «Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών, νομίζοντας ότι αν τους επιβαρύνουν με τέτοιους έμμεσους τρόπους, δε θα το καταλάβουν. Αυτά πιστεύεις όταν αγνοείς ότι οι πολίτες ζουν «εξαρτημένοι» από τον μισθό τους» καταλήγει.

{https://twitter.com/skasselakis/status/1725076678789984512}

Keywords
Τυχαία Θέματα
Νέο, Κασσελάκη,neo, kasselaki