Οι οικονομικές συνέπειες από την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Καταστροφή για τα logistics

Περίπου 35.000 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τη γέφυρα κάθε μέρα. Η ετήσια αξία των εμπορευμάτων που περνούν από τη γέφυρα είναι περίπου 28 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η γέφυρα Francis Scott Key, μήκους 2,6 χιλιομέτρων, αποτελεί μέρος του βασικού οδικού άξονα που συνδέει τις βόρειες με τις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ, στις ανατολικές ακτές της χώρας. Kατέρρευσε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, αλλά οι καταστροφικές συνέπειες αναμένεται να διαρκέσουν εβδομάδες.

Εξάλλου η πρόσβαση στο λιμάνι της Βαλτιμόρης δεν είναι πλέον δυνατή λόγω των συντριμμιών της γέφυρας και οι θαλάσσιες μεταφορές εκεί «έχουν διακοπεί μέχρι νεοτέρας», σύμφωνα με τις αρχές.

Το λιμάνι της Βαλτιμόρης είναι το σημαντικότερο των ΗΠΑ όσον αφορά τα φορτία αυτοκινήτων. Μόνο το 2022 πέρασαν από εκεί περισσότερα από 750.000 οχήματα, σύμφωνα με στοιχεία της λιμενικής αρχής. Είναι επίσης ένα από τα μεγαλύτερα σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές άνθρακα.

Το κλείσιμο αυτού του μεγάλου λιμανιού στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ θα μπορούσε να διαταράξει την αλυσίδα εφοδιασμού προϊόντων - από αυτοκίνητα μέχρι άνθρακα ή και ζάχαρη, κάτι που σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι καθυστερήσεις και το κόστος τους

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, μέχρι και 2,5 εκατομμύρια τόνοι άνθρακα, εκατοντάδες αυτοκίνητα των εταιρειών Ford Motor και General Motors, καθώς και ξυλεία και γύψος απειλούνται μετά την πρόσκρουση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali στη γέφυρα Francis Scott Key της Βαλτιμόρης και την κατάρρευσή της τα ξημερώματα της Τρίτης.

Οι αποβάθρες στο Νιου Τζέρσεϊ και τη Βιρτζίνια αντιμετωπίζουν την απειλή να υπερφορτωθούν από την κίνηση που απομακρύνεται από τη Βαλτιμόρη, ένα από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ.

"Πρόκειται για ένα μεγάλο λιμάνι με μεγάλη ροή μέσω αυτού, οπότε θα έχει αντίκτυπο", δήλωσε ο John Lawler, οικονομικός διευθυντής της Ford, στην τηλεόραση του Bloomberg. "Θα δουλέψουμε πάνω στις παρακάμψεις. Θα πρέπει να εκτρέψουμε τη μεταφορά εξαρτημάτων σε άλλα λιμάνια κατά μήκος της ανατολικής ακτής ή σε άλλα μέρη της χώρας".

Περίπου 35.000 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τη γέφυρα κάθε μέρα. Η ετήσια αξία των εμπορευμάτων που περνούν από τη γέφυρα είναι περίπου 28 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Φορτηγών.

Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε λόγο για ένα «φρικτό δυστύχημα», ενώ ζήτησε να ανοίξει ξανά το λιμάνι το συντομότερο δυνατό. «Τους είπα ότι θα τους στείλουμε όλους τους ομοσπονδιακούς πόρους που χρειάζονται», ανέφερε.

Keywords
Αναζητήσεις
oi-oikonomikes-synepeies-apo-tin-katarrefsi-tis-gefyras-sti-valtimori---katastrofi-gia-ta-logistics.htm
Τυχαία Θέματα