Porsche Boxster GT1: έτοιμη για το Le Mans, δική σας για ψίχουλα

Ο βελτιωτής Vale Automotive με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο έχει σχεδόν ολοκληρώσει το πρώτο αντίγραφο της πανάκριβης συλλεκτικής 911 GT1 Strassenversion, το οποίο βασίζεται στην Porsche Boxster. Με έντονα φουσκώματα, κραυγαλέα εμφάνιση, σταθερή οροφή και σημαντική αύξηση στο πλάτος του αυτοκινήτου, αποκλείεται να περάσετε ξανά απαρατήρητος. Σύμφωνα με τον βελτιωτή, επιλέχθηκε η 986 Boxster (δηλαδή η πρώτη γενιά, που κατασκευάστηκε από το 1996 ως το 2004) για

λόγους κόστους. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά αγνώριστο, καθώς τα μόνα στοκ εξαρτήματα είναι το παρμπρίζ κι οι πόρτες. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι μοιάζει περισσότερο με ένα supercar που φούσκωσε στο γυμναστήριο παρά στην πραγματική 911 GT1 Strassenversion.

Στο μπροστινό μέρος, ο προφυλακτήρας διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα και χαμηλό σπόιλερ, σε συνδυασμό με ένα νέο ζευγάρι προβολέων που προέρχονται από τη Macan. Αυτό όμως που σοκάρει είναι το υπερβολικό πλάτος του αυτοκινήτου, περίπου 600 χιλιοστά παραπάνω από την εργοστασιακή Boxster, που καθιστά την Boxster GT1 πραγματικά εντυπωσιακή. Τα μπροστινά φτερά διαθέτουν ενσωματωμένους αεραγωγούς – πιθανότατα για διακοσμητικούς λόγους, ενώ οι πλαϊνές εισαγωγές είναι λειτουργικές, δροσίζοντας τον κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο.

Taycan, τζαρτζάρισμα στη Macan και ΓΚΟΛ (πάρε κάτω τον τοίχο)

Η μετατροπή GT1 περιλαμβάνει σταθερή οροφή με ενσωματωμένη εισαγωγή αέρα. Προχωρώντας προς τα πίσω, το πίσω μέρος φαίνεται να είναι εμπνευσμένο από την Bugatti Chiron Super Sport, με ψεύτικες εισαγωγές, σταθερή πίσω αεροτομή, λογότυπο GT1, έναν αρκετά περίπλοκο διαχύτη και πίσω φώτα LED πλήρους πλάτους. Τα τελευταία προέρχονται επίσης από την Porsche Macan, δείχνοντας ότι τα SUV μπορούν να δανείσουν τα φώτα τους σε σπορ αυτοκίνητα.

Η υπερβολική εμφάνιση δε συνδυάζεται με μηχανικές τροποποιήσεις, οπότε όταν σας κολλάνε οι McLaren, καλύτερα να κάνετε ότι ψάχνετε το ντουλαπάκι. Ακόμα κι η πιο ισχυρή 986 Boxster, η facelift Boxster S, απέδιδε 258 ίππους από 3.2 λίτρα. Το εργοστασιακό μοντέλο επιτάχυνε από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5.7 δευτερόλεπτα κι είχε τελική ταχύτητα 264 χλμ/ώρα. Η Vale Automotive δέχεται παραγγελίες για το κιτ μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της. Το κόστος για τα πάνελ του αμαξώματος (χωρίς τις μονάδες φωτισμού και τους τροχούς) είναι 10.999 £ (12.622 €) συν τα έξοδα αποστολής και κάθε κιτ αμαξώματος ολοκληρώνεται σε 4-5 εβδομάδες από την αρχική παραγγελία, αφού πρώτα κατατεθούν 2.000 λίρες ως προκαταβολή.

The post Porsche Boxster GT1: έτοιμη για το Le Mans, δική σας για ψίχουλα appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα