Eiyunden Chronicle: Rising | Review

Όλα ξεκινούν με το Suikoden. Μια φορά και έναν καιρό δηλαδή, στη «χρυσή εποχή» των ιαπωνικών RPGs, όπου κάθε studio είχε τη δική της σειρά παιχνιδιών. Η Namco με τα Tales of, η Capcom με τα Breath of Fire και η Konami με τα Suikoden. Ως γνωστόν, Konami δεν υπάρχει

πια, τη φάγαν τα pachinko, έτσι, βασικά μέλη της ομάδας πίσω από τη σειρά Suikoden αποφάσισαν πριν μερικά χρόνια να κάνουν την επανάστασή τους, και βρισκόμενοι ύστερα από πολλά, πολλά χρόνια, αποφάσισαν να καταπιαστούν με εκείνο που γνωρίζουν καλύτερα: ένα νέο παιχνίδι Suikoden.

To 2020, ο Yoshitaka Murayama, ιθύνων νους και δημιουργός των Suikoden, έστησε μαζί με άλλους δύο βετεράνους της σειράς τη Rabbit & Bear και απευθύνθηκε στους φίλους των jRPGs μέσω kickstarter για την αναβίωση του Suikoden μέσα από ένα νέο παιχνίδι, το Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Η καμπάνια ξεπέρασε κατά πολύ τους στόχους που είχαν τεθεί, γεγονός που τους επέτρεψε τη δημιουργία ενός δεύτερου τίτλου στα πλαίσια των stretch goals, του Eiyunden Chronicle: Rising (Εϊγιούντεν / Άη-Γιούντεν / Χαντούκεν, όπως βολεύει τέλος πάντων).

Τα γεννητούρια φέρνουν κλάματα, έτσι, μερίδα των οργανωμένων kickstarter οπαδών έκανε trend την γκρίνια -ως είθισται ως κυρίαρχη διάθεση στο multiverse του internet- όπου μέσα σε ειρηνικό, ευτυχώς, κλίμα απαιτούσε το μαρούλι να φαγωθεί σε voice overs για το κυρίως παιχνίδι παρά σε ένα spin-off, action τίτλο που κανείς δεν ζήτησε. Με μια κίνηση καράτε από την κορυφή της κεφαλής έως τα αχαμνά, η ομάδα ανάπτυξης προχώρησε σε αυτό που ήθελε να κάνει, με το Eiyunden Chronicle: Rising να αποτελεί γεγονός ως μια μικρή, εξόχως απολαυστική δεκάωρη ενασχόληση.

Σε αντιδιαστολή με το Hundred Heroes όπου θα κινείται σε μια ευρύτερη κλίμακα παιχνιδιών εξουσίας και προσωπικού δράματος, με ένα πολυπληθές καστ χαρακτήρων και ποικίλες gameplay εκφάνσεις, το Eiyunden Chronicle: Rising είναι μια βόλτα στην εξοχή σε αναζήτηση περιπέτειας, που λειτουργεί περισσότερο ως μια αυτόνομη, παράπλευρη ιστορία πάρα ως πρόλογος για το Hundred Heroes.

Μια κοινή συνισταμένη είναι ο ρόλος των Rune-Lenses στην ευρύτερη μυθοπλασία που προσδιορίζει το σύμπαν του Eiyuden, των αρχαίων εκείνων τεχνουργημάτων με την έμφυτη ικανότητα να ενδυναμώνουν τα μαγικά στοιχεία της φύσης, δίνοντας τον έλεγχό τους στο κάτοχο ενός τέτοιου ευρήματος. Ο ρόλος του ως η πλέον περιζήτητη και δυσεύρετη πρώτη ύλη, αποτελεί το σημείο σύγκρουσης για το κυρίως παιχνίδι και μια καλή αφορμή για περιπέτεια στο Rising.

Το δεύτερο κοινό στοιχείο μεταξύ των δύο τίτλων έχει να κάνει με τους χαρακτήρες που παρουσιάζει το Rising, μέρος των οποίων θα εμφανίζονται και στο Hundred Heroes, αποτελώντας πιθανές στρατολογήσεις για την ομάδα που θα κληθούμε να μαζέψουμε. Πρωταγωνίστρια του Rising είναι η πιτσιρίκα CJ, μια ατρόμητη κυνηγός θησαυρών και τυμβωρύχος, μέλος μιας εκ των παλαιότερων και πλέον αμφιλεγόμενων φατριών στο σύμπαν του τίτλου. Οι νοικοκυραίοι τους βλέπουν με μισό μάτι ως προπομπούς μπελάδων και τυχοδιώκτες, που δεν βρίσκουν μια δουλειά της προκοπής να κατασταλάξουν, κοινό μυστικό όμως είναι πως μπροστά στη βρώμικη δουλειά όλοι θα αποζητήσουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους.

Ο τίτλος πρόκειται για ένα action side-scrolling με καταπληκτικά γραφικά, πλούσιο και πολύ διασκεδαστικό interaction διαλόγων, και με gameplay πυρήνα το Τοwn Building που βασίζεται σε ένα απλοποιημένο και καθαρό από χρόνους αναμονής fetch-questing. Η νεοσυσταθείσα πόλη της New Nevaeh αποτελεί το κεντρικό σημείο αλληλεπίδρασης, με τα περίχωρα να περιλαμβάνουν τα σταδιακά αναπτυσσόμενα dungeons όπου η CJ με την παρέα της βουτάνε για περιπέτεια. Τα πάντα λειτουργούν κυριολεκτικά στην εντέλεια, γεγονός που δεν κρύβουμε ότι μας εξέπληξε για το μέγεθος της παραγωγής ή σκεπτόμενοι πως πρόκειται για ένα side project που προέκυψε από stretch goals του βασικού παιχνιδιού.

Να προειδοποιήσουμε βέβαια τους οδηγούς τρένων και εκείνους με άσχημες εμπειρίες στις γειτονιές τους ότι η κλίμακα του παιχνιδιού μένει εδώ τριγύρω και ποτέ δεν ξεμακραίνει, ώστε να γνωρίζουν που πάνε να μπλέξουν. Μια σειρά σεισμικών δονήσεων επέφερε ισχυρά χτυπήματα στη New Neveah, μια πόλη – πέρασμα από όπου εμπορικοί δρόμοι διασταυρώνονται και κάθε είδους τυχοδιωκτική φυσιογνωμία ελκύεται από τον μύθο του αρχαίου συμπλέγματος κτισμάτων που κρύβει στα έγκατά της.

Η CJ θα βρεθεί εδώ ως μέρος της τελετής μύησης στη φατρία των τυμβωρύχων, συναντώντας απίθανους χαρακτήρες στους δρόμους της πόλης και μπλέκοντας σε μια φαινομενικά ασήμαντη φήμη για τον θρύλο ενός πανίσχυρου μάγου που βρίσκεται φυλακισμένος στο σύμπλεγμα κάτω από την πόλη. Το γαϊτανάκι των εξελίξεων θα αρχίσει να μετατρέπει σιγά σιγά μια ανέμελη περιπέτεια σε μια συνομωσία άρρηκτα συνδεδεμένη με το κυρίως παιχνίδι, το Hundred Swords.

Πέρα από τα μεγάλα και τρανά που έπονται, οι εξορμήσεις της CJ στα περίχωρα της New Nevaeah κρύβουν ένα πολύ βασικό, απλό και απόλυτα λειτουργικό σύστημα μάχης, αναμετρήσεις με bosses σε κάθε μια από τις πέντε ξεχωριστές περιοχές-dungeons, σε ένα περιβάλλον που ανοίγει σταδιακά καθώς η CJ αποκτά δυνάμεις και συμμάχους. Καταλήγοντας με ομάδα των τριών, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να τους εναλλάσσουμε εντός dungeons, χρησιμοποιώντας έτσι τις μοναδικές ιδιότητες που προσφέρονται στην περιήγηση και τη μάχη. Οι πρώτες ύλες μαζεύονται εν ριπή οφθαλμού, με αποτέλεσμα τα περισσότερα errands των κατοίκων να ολοκληρώνονται επί τόπου, μιας και ποτέ δε ζητούν μεγάλο πλήθος αντικειμένων και σχεδόν πάντοτε θα έχουμε τα απαιτούμενα ήδη επάνω μας.

Έτσι, η New Neveah αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει μορφή, με τα κατεστραμμένα από το σεισμό κτήρια να ανοικοδομούνται, προσφέροντας νέες υπηρεσίες, και νέα σοκάκια να γίνονται κατοικήσιμα με την επίτευξη κάθε milestone, με περισσότερο κόσμο να συρρέει στην πόλη και περισσότερες επιλογές διαλόγων και errands να γίνονται διαθέσιμες. Χωρίς να μπουκώνει με ακατάπαυστα tutorials ή να κάθεται σε ένα σημείο παραπάνω από όσο χρειάζεται, η ροή είναι υπέροχη, κυλά ιδανικά, προσφέροντας μια gameplay λούπα που ενώ θα μπορούσε πολύ εύκολα να πέσει σε παγίδες, τις ξεπερνά και καταφέρνει να γίνεται άκρως διασκεδαστική.

Μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρνουν οι ίδιοι οι χαρακτήρες, βασικοί και μη, που στους νεκρούς χρόνους προσφέρουν απολαυστικότατους, φυσικούς διαλόγους, με την ιδιοσυγκρασία του καθενός να γεμίζει την οθόνη σπαρταριστές λογομαχίες, σαρκαστικά σχόλια και σκοτεινές στιγμές όπου και όταν χρειάζεται, με μια ποικιλία και χρώμα στο ύφος που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή.

Με το τέλος του παιχνιδιού γίνεται αμέσως διαθέσιμο το hard mode καθώς και ένα post game για ακόμα περισσότερο χρόνο στην πόλη και τα περίχωρα της New Nevaeh. To soundtrack του τίτλου διαθέτει μερικές πολύ ωραίες εκτελέσεις που θα κάθονταν ακόμα καλύτερα στο αυτί εάν δεν είχαν την τάση να επαναλαμβάνονται, ενώ, ελλείψει voice overs, τα στυλιζαρισμένα κουτάκια διαλόγων θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγο μεγαλύτερη γραμματοσειρά για ανάγνωση. Τα γραφικά του Rising είναι πανέμορφα, πεντακάθαρα, με το βάθος στο φόντο και τα εκρηκτικά χρώματα να συνθέτουν ένα απολαυστικό σύνολο.

Τα animations και οι αντιδράσεις των χαρακτήρων με emotes στους διαλόγους είναι spot-on, αν και τα μοντέλα τους δείχνουν λίγο αποκομμένα με την υπόλοιπη τεχνοτροπία του περιβάλλοντος. Η διάθεση που βγάζει σε γραφή προσφέρει μια τρομερή ζωντάνια στους χαρακτήρες, γεγονός που κρατάμε τελικά ως highlight του τίτλου και αναμένουμε με τεράστια ανυπομονησία να δούμε να επαναλαμβάνεται και στο Hundred Heroes.

Διότι, στο φινάλε, αυτό είναι που μένει από το μικρό ανιψάκι του Eiyuden Chronicle. Ο τρόπος που αντιλαμβάνεται το Eiyunden Chronicle: Rising την καθαρότητα στον ρυθμό του gameplay και η συμπεριφορά που δείχνει στους χαρακτήρες του, ανοίγει για τα καλά την όρεξη για το Hundred Heroes, καταθέτοντας τα πρώτα πειστήρια ότι ο πνευματικός διάδοχος των Suikoden μπορεί να ακολουθήσει τα βήματα εκείνων των λίγων που κατόρθωσαν να βγουν αλώβητοι από τα σπλάχνα του Kickstarter.

Ως αυτόφωτη οντότητα, το Eiyunden Chronicle: Rising είναι μια ανέμελη, πανέμορφη και γεμάτη πολύχρωμους χαρακτήρες action-JRPG πρόταση, όπου με τη δεκάωρη διάρκειά του και τη χαμηλή πρόκληση, μπορεί να προσφέρει αβίαστα διασκέδαση στον ανυποψίαστο που μόλις το κατέβασε στο Game Pass από απλή περιέργεια και τελικά κατέληξε να το καταβροχθίσει σε δύο καθισιές.

To Eiyunden Chronicle: Rising κυκλοφορεί από τις 10/5/22 για PS5, PS4, PC, Switch, Xbox Series και Xbox One. To review μας βασίστηκε στην έκδοσή του για το Xbox Series με review code που λάβαμε από την AVE.

The post Eiyunden Chronicle: Rising | Review appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα