Η Microsoft συνεχίζει το πρόγραμμα Backward Compatibility

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι περισσότεροι από 70 original τίτλοι των Xbox και Xbox 360 προστέθηκαν στη βιβλιοθήκη του προγράμματος Backward Compatibility, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται τίτλοι της σειράς Max Payne (1, 2 και 3), ολόκληρο το franchise

του F.E.A.R., το Red Dead Revolver, το Binary Domain, το Mortal Kombat 9, το NIER, το Skate 2 και πολλά άλλα.

Επίσης, έντεκα τίτλοι έχουν “λάβει” FPS Boost, αυξάνοντας τον ρυθμό καρέ στα 60 fps στα F.E.A.R., F.E.A.R. 3, Binary Domain και NIER, ενώ όλοι οι τίτλοι του αρχικού Xbox έχουν επίσης λάβει υποστήριξη για Auto HDR και αύξηση ανάλυσης στα Xbox Series X/S και Xbox One για υποστηριζόμενες οθόνες, ως εξής:

Αύξηση ανάλυσης 4 φορές σε Xbox Series X και Xbox One XΑύξηση ανάλυσης 3 φορές στο Xbox Series SΑύξηση ανάλυσης 2 φορές σε Xbox One S και Xbox One

Σε ακόμα 26 υπάρχοντες backward compatibility τίτλους εφαρμόστηκε FPS Boost, συμπεριλαμβανομένων όλων των Gears of War, Fallout 3, Fallout: New Vegas, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Dragon Age: Origins, Dead Space 2 και 3, Alan Wake και Sonic Generations. Το Xbox Cloud Gaming ελαβε επίσης FPS Boost σε 33 τίτλους, συμπεριλαμβανομένων των Fallout 4, Fallout 76 και The Evil Within 2.

Τα Skate 1, 2 και 3 μπορούν επίσης να παιχτούν στο Xbox Series X/S και στο Xbox One, μαζί με τους άλλους πρόσφατα προστιθέντες τίτλους του αρχικού Xbox, όπως τα Dead or Alive Ultimate, Star Wars: Jedi Knight II, Star Wars: Starfighter και Otogi. Να σημειώσουμε ότι δυστυχώς, αυτή θα είναι η τελευταία παρτίδα backward compatibility τίτλων για το Xbox.

“Αυτή η τελευταία και τελικη προσθήκη 70+ τίτλων στο backward compatibility πρόγραμμα ήταν δυνατή μόνο μέσω του πάθους και το feedback από την κοινότητα. Τα συνεχή αιτήματά σας για συγκεκριμένους τίτλους και βελτιώσεις ενθάρρυναν την Backwards Compatibility ομάδα να συνεργαστεί με τους αρχικούς δημιουργούς για να διατηρήσει χιλιάδες παιχνίδια από περισσότερες από τέσσερις γενιές Xbox”, εξήγησε η Microsoft.

“Ενώ συνεχίζουμε να παραμένουμε συγκεντρωμένοι στη διατήρηση και την ενίσχυση της μορφής τέχνης των παιχνιδιών, έχουμε φτάσει στο όριο της δυνατότητάς μας να φέρουμε νέους τίτλων στον κατάλογο από το παρελθόν λόγω αδειοδότησης, νομικών και τεχνικών περιορισμών”, πρόσθεσε ο platform-holder. “Σας ευχαριστούμε που είστε μέρος αυτού του ταξιδιού μαζί μας”.

The post Η Microsoft συνεχίζει το πρόγραμμα Backward Compatibility appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα