“Μεγάλη έξοδος” από τη Ubisoft

Το φαινόμενο της “Μεγάλης Εξόδου” φαίνεται πως τελικά επηρέασε σημαντικά και την Ubisoft. Η γαλλική εταιρεία έχει βρεθεί αντιμέτωπη με ένα μεγάλο κύμα αποχωρήσεων των εργαζοένων της, η οποίοι επικαλούνται και διαφορετικούς λόγους.

Για όσους δεν γνωρίζουν, η άνωθεν ορολογία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το φαινόμενο μαζικών αποχωρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι αποχωρήσεις οφείλονται στην κουλτούρα των εταιρειών απέναντι

στους εργαζόμενους και στην ανάγκη για πιο ανθρώπινες συνθήκες λόγω της πανδημίας. Σύμφωνα, λοιπόν, με αναφορές, η Ubisoft βρίσκεται ενώπιον μιας μεγάλης κινητικότητας όσον αφορά στις παραιτήσεις, απόρροια των εσωτερικών ζητημάτων της.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους:

Από τους 25 πιο σημαντικούς ανθρώπους που δούλεψαν στο Far Cry 6, 5 αποχώρησαν αρκετά πρόσφατα.12 από τους 50 πιο σημαντικούς ανθρώπους που δούλεψαν στο AC:Valhalla επίσης αποχώρησαν τους προηγούμενους μήνες.60 εργαζόμενοι από τα στούντιο του Montreal και του Torronto αποχώρησαν το περασμένο εξάμηνο.Αιτίες και αποτελέσματα

Οι λόγοι για αυτές τις αποχωρήσεις είναι αρκετοί. Κάποιοι αποχώρησαν επειδή θεώρησαν πως η Ubisoft δεν αντιμετώπισε σωστά τις #MeToo καταγγελίες για τοξικότητα και κάθε είδους παρενόχληση. Άλλοι αναφέρουν την επιθυμία της εταιρείας να προχωρήσει μπροστά, αγνοώντας τις εκκλήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι. Εργαζόμενοι σε στούντιο εκτός του Καναδά αναφέρονται στη μισθολογική ανισότητα που επικρατεί μεταξύ των καναδικών και των παγκόσμιων στούντιο. Τέλος, μια μερίδα των πρώην εργαζομένων δηλώνει την ενόχλησή τους σχετικά με τις “αναζητήσεις” της Ubisoft όσον αφορά σε εναλλακτικές μορφές πρόσθετου εισοδήματος.

Ωστόσο, η Ubisoft δεν φαίνεται να πτοείται με αυτά τα στοιχεία. Σύμφωνα με την Anika Grant, υπεύθυνη δυναμικού της εταιρείας, τα ποσοστά αποχώρησης αποτελούν τη νόρμα στη βιομηχανία. Το ποσοστό της αποχώρησης αγγίζει το 12%, το οποίο είναι χαμηλό σε σχέση με την Blizzard (16%), αλλά υψηλότερο σε σχέση με άλλες εταιρείες. Η ίδια αναφέρει επίσης ότι η εταιρεία προχώρησε σε προσλήψεις 2600 ανθρώπων από τον Απρίλιο και ύστερα. Ωστόσο, νυν εργαζόμενοι αναφέρονται σε καθυστερήσεις στην παραγωγή projects, ή την παροχή βοήθειας εξωτερικών developers για επίλυση προβλημάτων ανάπτυξης.

Περιμένουμε να δούμε τον τρόπο διαχείρισης των προβλημάτων που προκύπτουν από την έλλειψη προσωπικού. Περισσότερο ενδιαφέρον, όμως, έχει το πως μπορεί η Ubisoft να διαχειριστεί την αρνητική δημοσιότητα που έχει, πλέον, λάβει, αναφορικά με τις πρακτικές της.

The post “Μεγάλη έξοδος” από τη Ubisoft appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα