H Inter Cars στην πρωτοβουλία Easter Bunny του «Μαζί για το Παιδί»
Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η εταιρεία Inter Cars συμμετείχε στην πρωτοβουλία Easter Bunny του «Μαζί για το Παιδί», προσφέροντας πασχαλινά δώρα για τα παιδιά μίας από τις δομές που ενισχύει ο οργανισμός.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι και τα στελέχη της εταιρείας έφτιαξαν λαμπάδες ενώ συγκέντρωσαν σοκολατένια αυγά, τσουρέκια και καινούργια υποδήματα τα οποία δόθηκαν σε παιδιά που υποστηρίζει το «Μαζί για το Παιδί». Η πρωτοβουλία Easter Bunny είναι
«Η Inter Cars, έχοντας την προσφορά στην εταιρική της κουλτούρα, δεσμεύεται για έμπρακτη στήριξη ευάλωτων συμπολιτών μας μέσω οργανισμών που έχουν τη συγκεκριμένη αποστολή, καθώς επίσης και μέσω ποικίλων δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης όλον το χρόνο», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ανοιχτές Πόρτες 2024
- Η Κεντρική Μακεδονία στην 3η Συνάντηση του Έργου CITISYSTEM: Προώθηση της Κυκλικής Βιοοικονομίας
- Στ. Κασσελάκης: Να δουν οι άνθρωποι ποιος διαχειρίζεται την υγεία τους
- Τι φέρνει η αναπροσαρμογή συντάξιμων αποδοχών βάσει του δείκτη μισθών
- ΥΠΕΘΟ: Νέο σύστημα ελέγχων και κυρώσεων για τα ανασφάλιστα οχήματα
- Εξάρθρωση 3 ομάδων που εισέπραταν ενισχύσεις για εικονικές σφαγές ζώων
- PROLIANT: Ο πρώτος ρυθμιστής ανάπτυξης με έγκριση σε καλαμπόκι για αύξηση παραγωγής
- Πώς μπορεί να εξαγοραστεί διακατεχόμενο ακίνητο Δημοσίου
- Eurovision 2024: Η Έντεν Γκολάν του Ισραήλ και η διεθνής πολιτική
- Champions League: Οριστικά από μία επιπλέον θέση σε Ιταλία και Γερμανία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Ανακοίνωση Skroutz για τις ψεύτικες σελίδες στα social media
- Ταχύτητα, εξατομίκευση και τεχνολογία, το μέλλον του CS
- H Inter Cars στην πρωτοβουλία Easter Bunny του «Μαζί για το Παιδί»
- Στο χαρτοφυλάκιο της Beverage World η Magnífica de Faria
- Καμπάνια «Τα φαινόμενα» από τις Τράπεζα Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστική
- Η Rakuten Viber επιστρέφει στη Formula E
- Η Άλφα Χωρίς σε νέα digital καμπάνια
- Ενέργειες του TikTok για αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε με AI
- Deloitte: Η υιοθέτηση του Generative AI προχωρά γρήγορα
- Η ΤΕΧΑΝ προσκαλεί πολίτες να επιλέξουν τους οργανισμούς που θα συνδράμει
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Inter Cars στην πρωτοβουλία Easter Bunny του «Μαζί για το Παιδί»
- Deloitte: Η υιοθέτηση του Generative AI προχωρά γρήγορα
- Η ΤΕΧΑΝ προσκαλεί πολίτες να επιλέξουν τους οργανισμούς που θα συνδράμει
- Ανακοίνωση Skroutz για τις ψεύτικες σελίδες στα social media
- Ταχύτητα, εξατομίκευση και τεχνολογία, το μέλλον του CS
- CEO, LG: «Κλειδί της επιτυχίας η ηγεσία»
- Η Rakuten Viber επιστρέφει στη Formula E
- Το 75% των εργαζόμενων παγκοσμίως χρησιμοποιούν ΑΙ καθημερινά
- Την αντίδραση της adland προκάλεσε καμπάνια της Apple για το iPad Pro
- Η Gap επαναφέρει τη θέση της global CMO
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Wall Street: Επιφυλακτικό κλίμα και μικρές διακυμάνσεις στους δείκτες (upd)
- Μητσοτάκης: Η συνεχής επένδυση στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι μονόδρομος
- ERGO Ασφαλιστική: Ο Ερρίκος Μοάτσος νέος Διευθύνων Σύμβουλος
- Στις μετοχές ευρωπαϊκών εταιρειών μικρής κεφαλαιοποίησης στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι επενδυτές
- HELMEPA: Νέα προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα υποτροφιών 2024-2025
- Κωστής Κωνσταντακόπουλος: Κέρδη $94 εκατ. για την Costamare και ρευστότητα 1,1 δισ. δολάρια
- Νέος διευθύνων σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστικής ο Ερρίκος Μοάτσος
- Κ. Μητσοτάκης: Η συνεχής επένδυση στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι μονόδρομος και αποτελεί στρατηγική επιλογή
- ΠΣΕ: Σε κλοιό πιέσεων οι ελληνικές εξαγωγές
- H Safilo υπέγραψε συμφωνία μόνιμης άδειας χρήσης των γυαλιών David Beckham