Νέα digital επικοινωνία της Amila από τη Ristart

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα digital καμπάνια που δημιούργησε η Ristart για το brand αθλητικού εξοπλισμού Amila. Η συνεργασία τους αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου marketing του brand για το 2024. Το πλάνο που βρίσκεται στη φάση υλοποίησης περιλαμβάνει την προβολή του brand σε online και offline επίπεδο με επιμέρους ενέργειες που στοχεύουν σε B2B και B2C κοινό.

Η B2C καμπάνια

φέρει τον τίτλο «Όπου υπάρχει Amila, υπάρχουν νικητές» και παρουσιάζει τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος μέσα από καθημερινές σκηνές ανθρώπων που αγωνίζονται για να ξεπεράσουν τα όριά τους. Ανεξάρτητα από το ποιοι είναι, πώς είναι ή πού βρίσκονται, όλοι οι άνθρωποι μοιράζονται τον ίδιο αγώνα. Κάθε προσωπικός αγώνας, κάθε μικρή ή μεγάλη νίκη, είναι ένα βήμα που τους καθορίζει και τους κάνει πιο δυνατούς.

Στόχοι της καμπάνιας είναι η γνωστοποίηση και ενδυνάμωση του brand Amila σε συνδυασμό με την ανανεωμένη του εταιρική ταυτότητα. Το βίντεο προβάλλεται στο YouTube και στα social media κανάλια του brand. Επίσης, η B2B καμπάνια περιλαμβάνει Google Search ads, Google Display banners και YouTube video, στοχευμένο σε κοινό που αναζητά επαγγελματικό εξοπλισμό και είδη γυμναστηρίου. Την παραγωγή ανέβαλε η 365.film, ενώ σκηνοθέτης είναι ο Θεόδωρος Τζάρτος.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Amila,Ristart