Το Advanced Digital Marketing Strategy Course της Knowcrunch επιστρέφει ανανεωμένο

Η Knowcrunch διοργανώνει ξανά, στις 10, 11 και 12 Ιουνίου, το τριήμερο Advanced Digital Marketing Strategy course με ομιλητές τους Τόλη Αϊβαλή, CEO, Knowcrunch, Νίκο Ξυδά, CEO, Humble και Βασίλη Καλλάρα.

CEO, Advisable. Την πρώτη ημέρα, ο Τόλης Αϊβαλής θα αναλύσει και παρουσιάσει μέσω tools τη δημιουργία μιας digital marketing στρατηγικής πάνω σε ένα funnel. Ακόμα,

θα παρουσιάσει digital marketing τακτικές πάνω στο funnel, αλλά και τα metrics και τα rates (%) που πρέπει να υπολογίζει ένας marketer σε μία στρατηγική σε funnel.

Τη δεύτερη μέρα, o Νίκος Ξυδάς, θα παρουσιάσει παραδείγματα από μεγάλες και αξιόλογες performance καμπάνιες. Θα αναλύσει τις τακτικές και τη στόχευση που έχει η κάθε μία, όπως και τα best and bad creatives που χρησιμοποιήθηκαν.

Την τελευταία μέρα, ο Βασίλης Καλλάρας, θα παρουσιάσει advanced τεχνικές και performance tips για Google ads & Meta ads. Θα μιλήσει για Α/Β testing καμπάνιες, για έρευνα διαφημιστικών καμπανιών του ανταγωνισμού, για το budget που χρειάζεται να επενδυθεί ανά εποχή, για zombie products scripts κ.ά.

Keywords
Τυχαία Θέματα