Business Voice Week: To καθιερωμένο εβδομαδιαίο ραντεβού!

08:17 11/5/2024 - Πηγή: Emea.gr

Το Χρηματιστήριο Αθηνών μεγαλώνει κι ετοιμάζεται να αλλάξει επίπεδο.

Λένε πως το χρηματιστήριο είναι ο καθρέπτης της οικονομίας κι έχουν δίκιο, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ παραπάνω από ένας απλός καθρέπτης για όλες τις οικονομίες σήμερα. Είναι μία μηχανή ρευστότητας και χρηματοδότησης για όλες τις εταιρείες, σε όλες τις προηγμένες τουλάχιστον χώρες κι επίσης μία πολύ καλή εναλλακτική λύση για νοικοκυριά και επενδυτές και ασφαλισμένους να αυξήσουν μακροχρόνια

το εισόδημά τους και να διασφαλίσουν απόδοση για τις οικονομίες τους.

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Η Μικροζυθοποιία Σαμοθράκης (Samothraki Microbrewery) είναι το δεύτερο εγχείρημα του Θανάση Αποστολάκου να κάνει το πάθος του επάγγελμα, και συγκεκριμένα επιχείρηση. Έχοντας δώσει ζωή από το 1981 σε ένα από τα πιο ιστορικά μπαρ της εναλλακτικής σκηνής της Αθήνας, το Γρανάζι bar, συνέχισε το ταξίδι αυτό δημιουργώντας τη συγκεκριμένη μικροζυθοποιία, το σπίτι της μπύρας «Φονιάς».

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Θανάσης Λασκούδης: Η Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus διαπιστώνει συνεχιζόμενο ρεκόρ παγκόσμιων θερμοκρασιών.

Η Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S), που υλοποιείται από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Μετεωρολογικών Προγνώσεων Μεσο-Προθεσμίας για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με χρηματοδότηση από την ΕΕ, δημοσιεύει τακτικά μηνιαία δελτία κλίματος που αναφέρουν τις αλλαγές που παρατηρούνται στις παγκόσμιες θερμοκρασίες της επιφάνειας του αέρα και της θάλασσας, την έκταση του θαλάσσιου πάγου και τις υδρολογικές μεταβλητές.

Όλα τα ευρήματα που αναφέρονται βασίζονται σε αναλύσεις που παράγονται από υπολογιστές και σύμφωνα με το σύνολο δεδομένων ανάλυσης ERA5, χρησιμοποιώντας δισεκατομμύρια μετρήσεων από δορυφόρους, πλοία, αεροσκάφη και μετεωρολογικούς σταθμούς σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Πιο διαδραστικά, με ολοκληρωμένες υπηρεσίες, καινοτόμα και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα νέα καταστήματα της COSMOTE

Απόλυτα ικανοποιημένοι είναι όσοι επισκέπτονται τα νέα καταστήματα δηλώνοντας ότι τους αρέσει η ατμόσφαιρα και ότι η αγοραστική εμπειρία έχει περάσει σε ανώτερο επίπεδο! 

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Το Mouriki Greek Premium Honey είναι το Ελληνικό brand μελιού που διαπρέπει και μας κάνει περήφανους τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η ιστορία του ξεκινάει περίπου το 1960 όταν ο Αναστάσιος Μουρικής ξεκίνησε την ενασχόληση με την μελισσοκομία. Σήμερα τα παιδιά του, Μαρία και Παναγιώτης Μουρίκη είναι οι ιδρυτές και οι διαχειριστές του brand.  

Ο συνδυασμός ποιότητας και καινοτομίας που προσφέρουν, έφερε το μέλι τους στα ράφια των Galeries Lafayette και όχι μόνο, αφού έχει κατακτήσει θέση και στα ράφια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Αγαμέμνων Σταυρόπουλος: Ειδικός Φόρος Ακινήτων

Το 2002 που επιβλήθηκε η δήλωση του Ειδικού Φόρου Ακινήτων, είχε κάποιο νόημα. Οι πραγματικοί δικαιούχοι των εταιρειών θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι άγνωστοι. Επίσης, δεν υπήρχε ο ΕΝΦΙΑ, οπότε η ακίνητη περιουσία των εταιρειών δεν ήταν σωστά καταγεγραμμένη.

Το 2024 η δήλωση των πραγματικών δικαιούχων είναι υποχρέωση σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα πρόστιμα που προβλέπονται για τις εταιρείες που τους αποκρύπτουν είναι τερατώδη. Επίσης, όλη η ακίνητη περιουσία των εταιρειών είναι καταγεγραμμένη στον ΕΝΦΙΑ. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας απολύτως λόγος να υποβάλλεται δήλωση του Ειδικού Φόρου Ακινήτων.

Διαβάστε περισσότερα στο Business Voice Week

Keywords
Αναζητήσεις
business-voice-week-to-kathieromeno-evdomadiaio-rantevou-4.htm
Τυχαία Θέματα