ΔΕΔΔΗΕ: Ταυτοποίηση μέσω κινητού για ξεκαθάρισμα της πελατειακής του βάσης

Την ταυτοποίηση μέσω κινητού των καταναλωτών-χρηστών του δικτύου ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να έχει εικόνα της πελατειακής του βάσης, να βελτιώσει την παροχή υπηρεσιών του αλλά και να γίνει ένα πρώτο βήμα στον καθορισμό των αγνώστου ταυτότητας μετρητών.

Αυτό προκύπτει από την τροποποίηση του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης που εισηγείται στη ΡΑΑΕΥ, ενώ η Ρυθμιστική Αρχή έχει θέσει σε διαβούλευση την εισήγησή του.

Όπως σημειώνεται από την εταιρεία,

η απουσία των στοιχείων του χρηστών του δικτύου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην παροχή των υπηρεσιών του αφού συχνά οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν έχουν πρόσβαση στους μετρητές, και δεν μπορούν να ειδοποιήσουν τους κατόχους τους για την πορεία των αιτημάτων τους ή για πιθανές βλάβες.

Με την τροποποίηση που εισηγείται, ο ΔΕΔΔΗΕ θα μπορεί να επικοινωνεί άμεσα με τους πελάτες/συμβεβλημένους καταναλωτές για την επικείμενη υλοποίηση των αιτημάτων τους, αποφεύγοντας με τον τρόπο αυτό άσκοπες μεταβάσεις και μειώνοντας δραστικά τον χρόνο ολοκλήρωσής τους, ενώ παράλληλα θα διευκολύνονται σημαντικά και όλες οι άλλες απαραίτητες ενημερώσεις/επικοινωνίες μεταξύ ΔΕΔΔΗΕ και καταναλωτή/πελάτη συμπεριλαμβανομένων και ειδοποιήσεων για διενέργεια επικείμενων καταμετρήσεων.

Ειδικότερα ο ΔΕΔΔΗΕ εισηγείται σημειακές τροποποιήσεις του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης (Απόφαση ΡΑΕ 1443/2020, ΦΕΚ Β΄ 4737). Η ΡΑΑΕΥ, έχει θέσει σε δημόσια διαβούλευση εισήγηση του ΔΕΔΔΗΕ για τη σημειακή τροποποίηση του Εγχειριδίου Μετρητών και Μετρήσεων (Απόφαση ΡΑΕ 30/2020, ΦΕΚ Β΄ 370) προκειμένου για την αλλαγή της συχνότητας διενέργειας καταμετρήσεων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετέχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις τους ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση [email protected], ή εγγράφως, μέχρι και τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2024.

Σε μηνιαία βάση οι μετρήσεις

Εξάλλου, πλέον οι μετρήσεις θα γίνονται σε μηνιαία βάση,  για το οποίο ο ΔΕΔΔΗΕ  προετοιμάζεται ώστε σταδιακά να μπορεί να   πραγματοποιεί μηνιαίες μετρήσεις σε όλο το δίκτυο από το καλοκαίρι.

Όμως η μηνιαία καταμέτρηση «όπως και ο στόχος της βελτιστοποίησης της εξυπηρέτησης των συμβεβλημένων καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας από τον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., δημιουργεί την ανάγκη διασφάλισης της γνώσης του Διαχειριστή του ΕΔΔΗΕ του κινητού τηλεφώνου του εκάστοτε συμβεβλημένου χρήστη παροχής ηλεκτρικής ενέργειας».

Όπως τονίζει ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό και την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της αλλά και τη βελτιστοποίηση των παρεχομένων υπηρεσιών της προς τον πελάτη/ καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας κρίνει αναγκαίο στη σχετική διαδικασία δηλώσεων (με έμφαση στις δηλώσεις εκπροσώπησης – παύσης εκπροσώπησης) των Προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας να προβλέπεται πλέον ρητά ο εκάστοτε αρμόδιος Προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας να δηλώνει στο ΔΕΔΔΗΕ τουλάχιστον έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου του συμβεβλημένου χρήστη».

Στόχος και οι αγνώστου ταυτότητας μετρητές

Το ξεκαθάρισμα της πελατειακής βάσης του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να βοηθήσει ώστε να αντιμετωπιστεί το χρόνιο πρόβλημα των άγνωστων μετρητών ένα πρόβλημα  για το οποίο η  ΡΑΑΕΥ είχε επιβάλει κυρώσεις στον Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) για τη μη τήρηση επικαιροποιημένου μητρώου πελατών που θα διευκόλυνε και τις επιδοτήσεις ρεύματος από το Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης.

Η υποχρέωση που απορρέει από την τροποποίηση ο κάθε Προμηθευτής να δηλώνει το κινητό τηλέφωνο των πελατών του, στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στο ΔΕΔΔΗΕ να  συγκεντρώσει στοιχεία των μετρητών  των πελατών του και σε δεύτερη φάση να συμβάλει στον εντοπισμό των άγνωστων μετρητών.

Οι τροποποιήσεις

Η εταιρεία εισηγείται στη ΡΑΑΕΥ τις εξής τροποποιήσεις:

⦁ Το άρθρο 7 παρ. 1 σημείο Β του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης τροποποιείται και αντικαθίσταται ως ακολούθως: «Την επωνυμία του Πελάτη και την ταχυδρομική διεύθυνση της εγκατάστασής του που αντιστοιχεί στον ως άνω Μετρητή Φορτίου, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη (όνομα εκπροσώπου επικοινωνίας, ταχυδρομική διεύθυνση εκπροσώπου επικοινωνίας, τρέχον/ισχύον αριθμός κινητού τηλεφώνου, δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).»

⦁ Το άρθρο 7 παρ. 2 σημείο Β του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης τροποποιείται και αντικαθίσταται ως ακολούθως : «Την επωνυμία του Πελάτη και την ταχυδρομική διεύθυνση της εγκατάστασής του που αντιστοιχεί στον ως άνω Μετρητή Φορτίου, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη (όνομα εκπροσώπου επικοινωνίας, ταχυδρομική διεύθυνση εκπροσώπου επικοινωνίας και τηλέφωνο), στα οποία υποχρεωτικά θα συμπεριλαμβάνεται και ο τρέχον/ισχύον αριθμός του κινητού τηλεφώνου του Πελάτη».

❖ Το άρθρο 8 παρ. 1 σημείο Β του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης τροποποιείται κας αντικαθίσταται ως ακολούθως : «Την επωνυμία του Πελάτη και την ταχυδρομική διεύθυνση της εγκατάστασής του που αντιστοιχεί στην ως άνω παροχή, καθώς και, ειδικά για Εντολή Επανενεργοποίησης Μετρητή Φορτίου, στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη (όνομα εκπροσώπου επικοινωνίας και τηλέφωνο) στα οποία υποχρεωτικά θα συμπεριλαμβάνεται και ο τρέχων/ισχύων αριθμός του κινητού τηλεφώνου του Πελάτη».

Διαβάστε επίσης

ΔΕΗ: Πιο γρήγορα προχωρά το εναέριο δίκτυο οπτικής ίνας- Οι στόχοι

Aegean: Ενισχύει την παρουσία της στη Μέση Ανατολή από το 2026

Mytilineos: Νέο όνομα για τη νέα εποχή – Τι φέρνει η διανομή δωρεάν μετοχών

Keywords
Αναζητήσεις
deddie-taftopoiisi-meso-kinitou-gia-xekatharisma-tis-pelateiakis-tou-vasis.htm
Τυχαία Θέματα
ΔΕΔΔΗΕ, Ταυτοποίηση,deddie, taftopoiisi