Nέες διαφημιστικές λύσεις από τη Snap

Μετά την ανακοίνωση των χαμηλών κερδών του πρώτου τριμήνου του 2023, η Snap παρουσίασε μια σειρά νέων λύσεων και συνεργασιών. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο IAB NewFronts στη Νέα Υόρκη, προσφέρεται μια δυνητική ημερήσια εμβέλεια 383 εκατ. χρηστών παγκοσμίως, με περισσότερους από 22 εκατ. χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως ισχυρίστηκε η εταιρεία.

Μεταξύ των νέων διαφημιστικών

λύσεων, περιλαμβάνεται μια πρωτοβουλία για την έναρξη short-form video στο feed του Snapchat και μια λειτουργία που θα επιτρέπει στους marketers να διατηρούν την πρώτη non-skippable video διαφήμιση.

Επιπλέον, η εταιρεία προχώρησε σε νέες συνεργασίες με επερχόμενα σημαντικά αθλητικά γεγονότα. Επιπλέον, το προϊόν First Story της Snap, θα κυκλοφορήσει σε όλο το Snapchat αυτήν την εβδομάδα. Μάλιστα, η Louis Vuitton και η Warner Bros είναι οι πρώτοι συνεργάτες της μάρκας που θα «τρέξουν» διαφημίσεις First Story.

Τέλος, Η Snap έχει υποσχεθεί επέκταση του My AI, για την αύξηση του outreach των διαφημίσεων και την παροχή «πιο σχετικού» περιεχομένου στους χρήστες.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα