Εμπλουτίζεται η καμπάνια για τα νηστίσιμα του Βενέτη

Η καμπάνια του Βενέτη για τη Σαρακοστή με την «υπογραφή» της Cambo, εμπλουτίζεται με 15 σύντομες τηλεοπτικές ταινίες. Πρόκειται για μια σειρά από μικρές ιστορίες που αποδίδονται με γρήγορη σκηνοθεσία, φρέσκια ματιά, σύγχρονη αφήγηση και χιούμορ.

Όλες οι ιστορίες διαδραματίζονται μέσα σε φούρνο Βενέτη, στον οποίο ο νέος ambassador του brand, Πέτρος Λαγούτης, επιστρέφει ξανά και ξανά είτε για τις διατροφικές ανάγκες της καθημερινότητάς του είτε για πιο έκτακτες εποχιακές συνθήκες. Η ποικιλία των προϊόντων Βενέτη, η ποιότητα, η νοστιμιά, οι αγνές πρώτες ύλες, είναι στο επίκεντρο κάθε ταινίας.

Η καμπάνια προβάλλεται σε TV, SoMe και ΥouΤube. Την παραγωγή ανέλαβε η PickCodes Productions, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Τσουραπά.

Keywords
Τυχαία Θέματα