Επτά στους 10 Έλληνες προτιμούν τις ψηφιακές πληρωμές
Η πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών και, συγκεκριμένα, επτά στους 10 (65%), χρησιμοποιούν κάρτες και ψηφιακά πορτοφόλια στις καθημερινές τους συναλλαγές, αναφέρει πανελλαδική έρευνας του INEMY – EΣΕΕ για λογαριασμό της Visa.
Οι ψηφιακές πληρωμές εμφανίζονται βαθιά ενσωματωμένες στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς σχεδόν ένας στους δύο (46%) επιλέγει να έχει μαζί του τόσο μετρητά όσο και κάρτες κάθε φορά που φεύγει από το σπίτι. Επίσης, 24% στηρίζονται αποκλειστικά στις κάρτες, ενώ 18% επιλέγουν αποκλειστικά
Επιπλέον, ένας στους τέσσερις πραγματοποιεί αγορές μέσω των social media σποραδικά, ενώ οι καταναλωτές πληρώνουν ψηφιακά κυρίως σε σούπερ μάρκετ, εμπορικά καταστήματα, πρατήρια καυσίμων, παρόχους τηλεπικοινωνιών και στην εστίαση. Επίσης, παρ’ ότι 29% δήλωσαν πως τα μετρητά θα είναι πάντα η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής, 47% παρουσιάζονται ανοιχτοί σε νέες λύσεις, εφόσον απλοποιούν την εμπειρία πληρωμής, ενώ 37% υποστηρίζουν πως υπάρχει ανάγκη περαιτέρω εκπαίδευσης στις ψηφιακές πληρωμές.
Παράλληλα, 24% πιστεύουν ότι οι Έλληνες έχουν γρήγορα και σε μεγάλο βαθμό αγκαλιάσει τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ ένα 5% θα ήθελε να μάθει τον αντίκτυπο των αγορών του στο περιβάλλον. Επιπλέον, τέσσερις στους 10 πραγματοποιούν μηνιαία αγορές από το διαδίκτυο και η πληρωμή με κάρτα αποτελεί το 71% του συνόλου των πληρωμών.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- «Βαγόνι 3, θέση 74»: Η ανατριχιαστική μαρτυρία της Βικτώριας Ιωσηφίδου
- Ευρωκοινοβούλιο: Όλα για την Άμυνα, λέει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
- Morgan Stanley: Μεγάλα τα περιθώρια ανόδου στις ευρωπαϊκές μετοχές – Ποιους κλάδους επιλέγει
- Με πεσμένη διάθεση η Κατερίνα Καινούργιου – «Έχω ένα θεματάκι, με συγχωρείτε…»
- Greek retail market: Two-speed trend continues
- Μπορεί η τεχνολογία να φέρει το τέλος στη χρήση μετρητών; – Ο ρόλος των τραπεζών
- Σταϊκούρας για Τέμπη: Καταθέτουμε ισχυρή δέσμευση απέναντι σε ένα διπλό καθήκον
- Συγκεντρώσεις για τα Τέμπη: Επεισόδια σε Σύνταγμα και Θεσσαλονίκη
- Φράγκος: Καταψήφιση του προβληματικού Ευρωπαϊκού Προϋπολογισμού
- ΗΠΑ: Βουτιά άνω του 5% στα στεγαστικά δάνεια την τελευταία εβδομάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- McCann Athens | Δέλτα | Καμπάνια
- Όλα είναι Επικοινωνία
- Έρχεται το 2ο GenAI Summit SE Europe στην Αθήνα
- Η CDMO της L’Oréal αναδείχθηκε 2023 WFA Global Marketer of the Year
- «Χρυσή Επιλογή» από τη Melissa και τη The Newtons Laboratory
- Εκτιμήσεις για αύξηση του πολιτικού ad spend στις ΗΠΑ το 2024
- Επτά στους 10 Έλληνες προτιμούν τις ψηφιακές πληρωμές
- Η Tommy Hilfiger σε συνεργασία με την F1 Academy
- Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr
- Από τη Beetroot το rebranding της Εθνικής Τράπεζας
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Επτά στους 10 Έλληνες προτιμούν τις ψηφιακές πληρωμές
- Η CDMO της L’Oréal αναδείχθηκε 2023 WFA Global Marketer of the Year
- Εκτιμήσεις για αύξηση του πολιτικού ad spend στις ΗΠΑ το 2024
- Η Tommy Hilfiger σε συνεργασία με την F1 Academy
- Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr
- Από τη Beetroot το rebranding της Εθνικής Τράπεζας
- «Χρυσή Επιλογή» από τη Melissa και τη The Newtons Laboratory
- Λύση της Pobuca για το CX στα e-φαρμακεία
- Έρχεται το 2ο GenAI Summit SE Europe στην Αθήνα
- Όλα είναι Επικοινωνία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Πετυχημένη παρουσία στην 29η διεθνή έκθεση Gulfood 2024
- Επεισόδια σε Σύνταγμα, Ομόνοια και Εξάρχεια - 6 συλλήψεις και 6 προσαγωγές
- Σταϊκούρας για Τέμπη: Καταθέτουμε ισχυρή δέσμευση απέναντι σε ένα διπλό καθήκον
- Αλεξέι Ναβάλνι: Την 1η Μαρτίου στη Μόσχα η κηδεία του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης
- Navalnaya: Αν θέλετε να νικήσετε τον Πούτιν πολεμήστε την εγκληματική συμμορία του
- Ευρωκλινική Αθηνών: Νέο Πρότυπο Κέντρο Συγγενών Καρδιοπαθειών υπό τον καθηγητή Α. Καλαγκού
- ΓΙΩΤΗΣ: Συνεχίζει το Πρόγραμμα «Μια ελπίδα γεννιέται!» για τη μείωση της υπογεννητικότητας
- Klarna: Η τεχνητή νοημοσύνη αντικατέστησε τις υπηρεσίες 700 υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης
- Profile Software: Απέσπασε 3 βραβεία στα Digital Finance Awards