Η Heinz ενθαρρύνει τους fans να την κάνουν tattoo

Αντλώντας έμπνευση από τα μόνιμα tattoos με το λογότυπό της ή το σχέδιο από το μπουκάλι της, που συνεχίζουν να αποκτούν πολλοί fans, η ketchup Heinz συνεργάστηκε με το creative agency Rethink για τη δημιουργία καμπάνιας, η οποία έχει σκοπό να διευκολύνει περαιτέρω το κοινό να αποκτήσει το δικό του σχέδιο.

Πρόκειται για μια limited edition κυκλοφορία του μπουκαλιού, το οποίο διαθέτει τη «Heinz Tattoo Label»

ετικέτα η οποία αποκολλάται και μοιάζει, σύμφωνα με το brand, με ένα tattoo stencil, το οποίο οι καλλιτέχνες δερματοστιξίας μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να σχεδιάσουν την εικόνα του προϊόντος στο σώμα των fans του. Για να πραγματοποιήσουν την ιδέα, Heinz και Rethink ζήτησαν τη συνδρομή καταξιωμένων tattoo artists.

Οι φανατικοί λάτρεις της Heinz έχουν τη δυνατότητα, από χθες, να συμμετάσχουν σε κλήρωση σε dedicated landing page, προκειμένου να κερδίσουν μια από τις 100 ειδικά σχεδιασμένες ετικέτες. Προκειμένου να προωθήσει το giveaway και τους fans με tattoos Heinz που την ενέπνευσαν, το brand λάνσαρε διαφημιστική καμπάνια με το unit του Publicis Groupe, Publicis 57, να διαχειρίζεται το media planning και buying. Η καμπάνια περιλαμβάνει digital video το οποίο εμφανίζεται σε paid social σε Instagram και YouTube, καθώς και σε out-of-home πινακίδες σε Σικάγο και Νέα Υόρκη.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα