Η PressiousArvanitidis εκτυπώνει και μοιράζει το περιοδικό «Σχεδία»
16:52 13/2/2024
- Πηγή: Marketing Week
Το περιοδικό δρόμου «Σχεδία» της ΜΚΟ «Διογένης», φέτος συμπληρώνει τα 11 χρόνια του, με τους πωλητές με τα κόκκινα γιλέκα να μοιράζουν το επετειακό της τεύχος στους δρόμους της πόλης από τις 31 Ιανουαρίου έως και το τέλος Φεβρουαρίου.
Η PressiousArvanitidis, ενστερνιζόμενη το έργο της ΜΚΟ «Διογένης» που μάχεται για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, εξασφαλίζοντάς τους ένα αξιοπρεπές εισόδημα και με σκοπό να ενισχύσει τη δράση,
Η PressiousArvanitidis έγινε, για άλλη μια φορά, μέρος της αλυσίδας ανταπόδοσης, όπως αναφέρει και το κεντρικό θέμα του επετειακού περιοδικού, ενώ προσκαλεί και άλλες εταιρείες και άτομα να κάνουν αυτό που τους αναλογεί για την κοινωνία.
Keywords
μκο, δραση, εταιρεία, Καλή Χρονιά, κοινωνια, δωρεαν, θεμα, μκο, πλαισιο, γιλεκα, εγινε, εταιρεία, υπηρεσιες, φορα, μια φορα, ομαδες
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ένωση Σούπερ Μάρκετ: Μόνο 1 στις 5 εταιρίες πήρε πίσω τις ανατιμήσεις σε τιμές προϊόντων
- Η DK Advertising στην καμπάνια του «Μάννα» Τσατσαρωνάκης Δαγκωτό
- Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για πληρωμή του ΕΝΦΙΑ σε 11 δόσεις
- AADE e-mails businesses to proceed with POS and cash register interconnection by Feb 29
- Νέος CEO στο «τιμόνι» της Avramar
- Αγρότες: Δεν έχει ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτημάτων μας - Πρόταση να συνεχιστούν τα μπλόκα
- Η Ferrari παρουσίασε τη νέα SF-24
- «Δεν μας εκπροσωπεί η 15μελής επιτροπή», λένε οι Σύλλογοι Αν. Μακεδονίας – Θράκης, κανείς κτηνοτρόφος δεν συμμετέχει
- Χ. Θεοχάρης: Χωρίς κόστος για τον καταναλωτή οι πληρωμές μέσω IRIS - Από 0,3% μέχρι 1% για τον έμπορο
- ΗΠΑ: «Πέρασε» από τη Γερουσία το ν/σ ύψους 95 δισ. δολαρίων για την Ουκρανία – Στη Βουλή των Αντιπροσώπων τα… δύσκολα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η DK Advertising στην καμπάνια του «Μάννα» Τσατσαρωνάκης Δαγκωτό
- Στα FM του engagement εκπέμπει το αγαπημένο Μέσο του κοινού
- Νέα καμπάνια από Magnet για το Αρκάδι
- Αποχωρεί από την Dentsu Creative ο EMEA Chief Experience Officer
- Η Κλαίρη Αντωνακάκη στην Campari Hellas
- Ο όμιλος Motor Oil στηρίζει τον Εμμανουήλ Καραλή
- Το 2024 έτος «μηδέν» για την Carlsberg
- Το Bard της Google μετονομάζεται σε Gemini
- 5.000 επισκέπτες στο Cellier Wine Fair 2024
- Investment Award για τη Lightsource bp στα UK-Greek Business Awards
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η PressiousArvanitidis εκτυπώνει και μοιράζει το περιοδικό «Σχεδία»
- Ο όμιλος Motor Oil στηρίζει τον Εμμανουήλ Καραλή
- Investment Award για τη Lightsource bp στα UK-Greek Business Awards
- Η Hugo Συνεργάτης Ένδυσης της VCARB One Team
- Ο όμιλος JT Inc. στις λίστες «Α» του CDP για την κλιματική αλλαγή
- Το Bard της Google μετονομάζεται σε Gemini
- Η PepsiCo επενδύει στην αύξηση του marketing spend
- Αποχωρεί από την Dentsu Creative ο EMEA Chief Experience Officer
- Το 2024 έτος «μηδέν» για την Carlsberg
- Νέα καμπάνια από Magnet για το Αρκάδι
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Nova παρουσιάζει τη νέα εμπειρία θέασης με την υπηρεσία EON On Demand!
- Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ: Άμεση η απορρόφηση των κονδυλίων που επαναδιατέθηκαν- Εξελίξεις για το e-Astypalea
- ΗΠΑ: Πράσινο φως από τη Γερουσία στο πακέτο 95 δισ. δολαρίων για Ουκρανία, Ισραήλ
- Δίκη για το Μάτι: Ενοχή του τότε επικεφαλής αξιωματικού της Πυροσβεστική εισηγήθηκε ο εισαγγελέας
- Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νέα ρύθμιση για τους χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες που κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ασφαλιστική ικανότητα
- Δικαστήρια: Προσφορές από 5 κατασκευαστικές για νέο κτήριο στο Ηράκλειο και ανακατασκευή στο Ρέθυμνο
- "Κρύο ντους" στη Wall από τα στοιχεία για τον πληθωρισμό
- Συμμετοχή της Πολεμικής Αεροπορίας στην 1η εκπαιδευτική σειρά Αέρος του Τακτικού Προγράμματος Ηγεσίας
- Pαyzy Pro: Ο νέος «σύμμαχος» των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
- Ένωση Ελλήνων Ποινικολόγων: Άκρως προβληματικό το νομοσχέδιο για τον Ποινικό Κώδικα