Η αγάπη στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας Frank & Fame και Καραμολέγκος
17:30 5/3/2024
- Πηγή: Marketing Week
Με μια αληθινή και πρωτότυπη ιδέα, με ένα σενάριο που γράφεται μέσα στα σπίτια όλων και με το μήνυμα «Δεν είναι το τοστ. Είναι η αγάπη», η Frank & Fame υπογράφει τη νέα επικοινωνία για τα ψωμιά για τοστ Καραμολέγκος.
Ένα γρήγορο ταξίδι σε σπίτια με παιδιά και εφήβους ξετυλίγει καταιγιστικά, καταστάσεις
Αλλά αυτές οι στιγμές οικογενειακής «παραφωνίας» δεν διαταράσσουν στ’ αλήθεια την οικογενειακή αρμονία, γιατί είναι πάντα συντονισμένες με το δυνατό και ακλόνητο συναίσθημα της αγάπης. Η καμπάνια «τρέχει» σε offline και online περιβάλλον με δύο σποτ και άλλα επικοινωνιακά υλικά. Η παραγωγή έγινε από την Picky Productions με σκηνοθέτη τον Θοδωρή Παπαδουλάκη, ενώ τη μουσική και τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats.
Keywords
fame, αγαπη, fame, τοστ, νέα, offline, online, μουσικη, αρμονια, γονεις, εγινε, επικοινωνια, ιδεα, ηχο, παντα, παιδια, περιβαλλον, σεναριο, σπιτια, τοστ, offline, ταξιδι, online, υλικα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Εισαγγελική έρευνα για την αλλοδαπή εταιρεία του Στ. Κασσελάκη
- Τα My market παρουσιάζουν τη νέα υπηρεσία "Saver Pass" για τις online super market αγορές
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Εντάλματα σύλληψης για τους ανώτερους Ρώσους διοικητές Κομπιλάς και Σοκολόφ
- Ο Ντιακαμπί κινδυνεύει με πρόωρο τέλος
- Η αγάπη στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας Frank & Fame και Καραμολέγκος
- Η Πιερία μετρά τις πληγές της μετά την επέλαση της κακοκαιρίας
- Επικίνδυνη εξέλιξη: Η Ρωσία ενισχύει το στρατό της στο δυτικό τμήμα της χώρας σε απάντηση στο ΝΑΤΟ
- «Μονομαχία» ARCHIRODON και ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ. Σε 1 μήνα ο ανάδοχος
- Νέος πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων ο Θάνος Τσιάνος
- Fosun: Ο συνέταιρος του Κουτσολιούτσου πουλάει θέρετρο $1,5 δισ. για να μειώσει χρέος $30 δισ.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η αγάπη στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας Frank & Fame και Καραμολέγκος
- Η FreeNow στηρίζει έμπρακτα τη συμπερίληψη
- Διεθνής διάκριση για τα Roots Divino 0% alc
- Δωρεές, προσφορές γευμάτων, εθελοντισμός από το Efood το 2023
- Αποκλειστική συνεργασία Tailwind και Flashtalking για την Ελλάδα
- H πρώτη επικοινωνία της Ogilvy για το EurolifeSYN+
- «Το growth hacking εξελίσσει την ικανότητα και την κουλτούρα των πρακτικών marketing»
- Στην πρώτη θέση το Star τον Φεβρουάριο στο δυναμικό κοινό 18-54
- Στον «αέρα» το νέο λογότυπο της Pepsi
- Συμμαχία SWOT Hospitality με το Πανεπιστήμιο Πειραιά
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η αγάπη στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας Frank & Fame και Καραμολέγκος
- Νέα YouTube σειρά «React Docuseries» από τον Κωτσόβολο
- Σε νέα ανάπτυξη η καμπάνια «Χρυσή Επιλογή» της Melissa
- Bronze Ermis για καμπάνια των Tempo OMD, L’ Oréal και Pride Network
- Νέα λανσαρίσματα από τη Γιώτης
- «Χρυσή» η KPMG στα Greek Accounting & Finance Awards 2023
- «Το growth hacking εξελίσσει την ικανότητα και την κουλτούρα των πρακτικών marketing»
- Διεθνής διάκριση για τα Roots Divino 0% alc
- Το Mad τιμά την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
- Η FreeNow στηρίζει έμπρακτα τη συμπερίληψη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Tesla: Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ το κόστος του σαμποτάζ στη Γερμανία
- Χρηματιστήριο: Επέστρεψαν οι πωλητές, αλλά… παρέμειναν οι 1.430 μονάδες
- ΠΟΥ: 8.000 ασθενείς πρέπει να μεταφερθούν εκτός της Γάζας για περίθαλψη
- Εισαγγελική έρευνα για την εταιρία του Στ. Κασσελάκη που χορήγησε δάνειο στον ΣΥΡΙΖΑ
- Συνέδριο «Real Investment Summit»: Η εγχώρια παραγωγή και οι εξαγωγές
- Μακεδονικός Χαλβάς: Ένα συναρπαστικό ταξίδι 100 χρόνων με πρωταγωνιστή την απόλαυση και την ποιότητα
- ΔΕΔΔΗΕ: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Εντάλματα σύλληψης για τους ανώτερους Ρώσους διοικητές Κομπιλάς και Σοκολόφ
- Αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας στον ΟΛΠ κατά 68,6% το 2023