Η αγάπη στο επίκεντρο της νέας επικοινωνίας Frank & Fame και Καραμολέγκος

Με μια αληθινή και πρωτότυπη ιδέα, με ένα σενάριο που γράφεται μέσα στα σπίτια όλων και με το μήνυμα «Δεν είναι το τοστ. Είναι η αγάπη», η Frank & Fame υπογράφει τη νέα επικοινωνία για τα ψωμιά για τοστ Καραμολέγκος.

Ένα γρήγορο ταξίδι σε σπίτια με παιδιά και εφήβους ξετυλίγει καταιγιστικά, καταστάσεις

που όλοι έχουμε ζήσει ή και ζούμε καθημερινά, είτε ως παιδιά είτε και ως γονείς. Γκρίνια, φωνές, ξεσπάσματα, απειλές και cliché απαντήσεις βάζουν τον θεατή στη θέση κάθε πρωταγωνιστή.

Αλλά αυτές οι στιγμές οικογενειακής «παραφωνίας» δεν διαταράσσουν στ’ αλήθεια την οικογενειακή αρμονία, γιατί είναι πάντα συντονισμένες με το δυνατό και ακλόνητο συναίσθημα της αγάπης. Η καμπάνια «τρέχει» σε offline και online περιβάλλον με δύο σποτ και άλλα επικοινωνιακά υλικά. Η παραγωγή έγινε από την Picky Productions με σκηνοθέτη τον Θοδωρή Παπαδουλάκη, ενώ τη μουσική και τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats.

Keywords
Τυχαία Θέματα