Η αβεβαιότητα ως νέα κανονικότητα
Η βασική πρόκληση για brands και brand owners το 2024 είναι… η αντιμετώπιση ενός «κουρασμένου κοινού». Οι άνθρωποι βομβαρδίζονται από πληροφορίες και διαφημίσεις από διαφορετικά κανάλια (ιδίως από τα social media), οπότε, για να ξεχωρίσει ένα brand, απαιτούνται πρωτοποριακές προσεγγίσεις που θα αναδείξουν την αξία και την αυθεντικότητά του.
Αυτό που άλλαξε σημαντικά τον τρόπο δουλειάς μου τα τελευταία χρόνια είναι… η αποδοχή της αβεβαιότητας ως νέας κανονικότητας. Σε έναν κόσμο που διαφοροποιείται ραγδαία, όπου οι κοινωνικές αξίες αλλάζουν και οι αβεβαιότητες πληθαίνουν, καλούμαστε να
Τα ταλέντα που πρέπει να «καλλιεργήσει» ο marketer του μέλλοντος είναι… η ευελιξία, η δημιουργικότητα και η ικανότητα να αντιληφθεί τις αλλαγές στο περιβάλλον του. Η ταχεία προσαρμογή και η ικανότητα να αντιδρά κανείς με ευελιξία σε νέες τάσεις και τεχνολογίες, είναι κρίσιμες για επιτυχία.
Η δημιουργικότητα είναι… η υπερδύναμη του marketing γιατί είναι το «μαγικό» συστατικό που μετατρέπει την καθημερινότητα σε μια περιπέτεια. Όταν ξεφεύγουμε από τα συνηθισμένα και δημιουργούμε καμπάνιες που προκαλούν συναισθήματα και ανατροπές, τότε κερδίζουμε την προσοχή του κοινού.
Βλέπω το ΑΙ ως… σύμμαχο στην καινοτομία και την αποτελεσματικότητα του marketing. Η ικανότητα του ΑΙ να αναλύει μεγάλους όγκους δεδομένων και να προβλέπει τις τάσεις, μας βοηθάει να λάβουμε βέλτιστες αποφάσεις και να παράγουμε προσαρμοσμένες καμπάνιες.
Η επαγγελματική μου φιλοσοφία συνοψίζεται στη φράση… «Η αλλαγή δεν είναι μόνο αναγκαία, είναι αναπόφευκτη». Πιστεύω στη δύναμη της διαφορετικής σκέψης και της διαρκούς προσαρμογής. Κάθε πρόκληση αντιμετωπίζεται ως ευκαιρία για δημιουργία καινοτόμων λύσεων και κάθε εμπειρία αποτελεί μια ευκαιρία για μάθηση και ανάπτυξη. Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία προέρχεται από τη συνεχή προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι και να αφήσουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο από ό,τι τον βρήκαμε.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Λιμενικό: Οι κρίσεις 181 ανώτερων αξιωματικών
- Γιατί οι ΗΠΑ απειλούνται με «πτώση» από το βουνό του χρέους
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Αντί για πληρωμές επιβλήθηκε πρόστιμο 280 εκατομμυρίων ευρώ!
- ΔΕΗ – Rețele Electrice Muntenia: Εκσυγχρονισμός Βόρειου Σταθμού Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας
- Η Βρετανία βάζει στο μικροσκόπιο εταιρείες μόδας για greenwashing
- Αυτό είναι το νέο Peugeot 9X8 hypercar και πλέον έχει πίσω πτέρυγα (εικόνες, video)
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Αντί για πληρωμές του επιβλήθηκε πρόστιμο 280 εκατ. ευρώ!
- Αργία διατραπεζικών συναλλαγών Παρασκευή και Δευτέρα
- iSea: 250 τόνους θαλάσσιων απορριμμάτων περισυνέλεξαν εθελοντές και ψαράδες σε διάστημα 8 ετών
- Χατζημανώλη: Συναντήσεις στο Ντουμπάι με στελέχη της DP World
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η αβεβαιότητα ως νέα κανονικότητα
- Eυελιξία και αυθεντικότητα
- Messaging services: Το μήνυμα των καταναλωτών ελήφθη, «Convenience is king»!
- Coffee brands: Γεύση και ευκολία, αλλά με αδιαπραγμάτευτη ποιότητα
- Ogilvy, Social Media Trends 2024: Μετάβαση από το Social 2.0 στο Social 3.0
- Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2024: Ενσυναίσθηση και τεχνολογία κομβικά στοιχεία για εξαιρετικό CX
- Από τη NetSteps το e-shop της Under Armour
- Aπό την AMG Media το regional event Realme
- 4 νέοι προορισμοί για τη συνεργασία Apivita και Aegean Rebreath
- Ο όμιλος Vorwerk επενδύει στην Ελλάδα με το Thermomix
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Παρατείνουν τη συμφωνία οδικών εμπορευματικών μεταφορών, ως τα τέλη του 2025, ΕΕ και Μολδαβία
- Jumbo Ρουμανίας: H Entersoft αναλαμβάνει τη διαχείριση των αποθηκών της εφοδιαστικής αλυσίδας
- Έρευνα ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ: Σημαντική επιδείνωση του οικονομικού κλίματος στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις
- Θετικά σημάδια για βαμβάκι, καλαμπόκι, πιέσεις στα σιτηρά βλέπει η Τράπεζα Πειραιώς
- ΔΕΗ: Η Rețele Electrice Muntenia προχώρησε στον εκσυγχρονισμό του μεγαλύτερου κεντρικού υποσταθμού στο Βουκουρέστι
- Το Dessert Wise κάνει wine pairing με γλυκά
- Τσιπολόνε (ΕΚΤ): Έχουμε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη ότι ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να επιβραδύνει
- Ασφαλή από φυτοφάρμακα τα ελληνικά τρόφιμα δηλώνει η ΔΑΟΚ Δράμας
- Ρεκόρ στις μεταβιβάσεις ακινήτων παρά την άνοδο των τιμών στην κτηματαγορά
- DBRS: 1,5% η ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2024, στο 2,3% το 2025