Η αβεβαιότητα ως νέα κανονικότητα

Η βασική πρόκληση για brands και brand owners το 2024 είναι… η αντιμετώπιση ενός «κουρασμένου κοινού». Οι άνθρωποι βομβαρδίζονται από πληροφορίες και διαφημίσεις από διαφορετικά κανάλια (ιδίως από τα social media), οπότε, για να ξεχωρίσει ένα brand, απαιτούνται πρωτοποριακές προσεγγίσεις που θα αναδείξουν την αξία και την αυθεντικότητά του.

Αυτό που άλλαξε σημαντικά τον τρόπο δουλειάς μου τα τελευταία χρόνια είναι… η αποδοχή της αβεβαιότητας ως νέας κανονικότητας. Σε έναν κόσμο που διαφοροποιείται ραγδαία, όπου οι κοινωνικές αξίες αλλάζουν και οι αβεβαιότητες πληθαίνουν, καλούμαστε να

δράσουμε υπερβαίνοντας τα παραδοσιακά όρια. Αυτό απαιτεί ένα μείγμα προσαρμοστικότητας, ανθεκτικότητας και τολμηρών αποφάσεων. Ζούμε πλέον στην εποχή του «permacrisis» και, αναπόφευκτα, θα πρέπει να μάθουμε να τα καταφέρνουμε μέσα στο άγνωστο και να αποδεχόμαστε την αλλαγή ως μια ευκαιρία αντί για μια απειλή.

Τα ταλέντα που πρέπει να «καλλιεργήσει» ο marketer του μέλλοντος είναι… η ευελιξία, η δημιουργικότητα και η ικανότητα να αντιληφθεί τις αλλαγές στο περιβάλλον του. Η ταχεία προσαρμογή και η ικανότητα να αντιδρά κανείς με ευελιξία σε νέες τάσεις και τεχνολογίες, είναι κρίσιμες για επιτυχία.

Η δημιουργικότητα είναι… η υπερδύναμη του marketing γιατί είναι το «μαγικό» συστατικό που μετατρέπει την καθημερινότητα σε μια περιπέτεια. Όταν ξεφεύγουμε από τα συνηθισμένα και δημιουργούμε καμπάνιες που προκαλούν συναισθήματα και ανατροπές, τότε κερδίζουμε την προσοχή του κοινού.

Βλέπω το ΑΙ ως… σύμμαχο στην καινοτομία και την αποτελεσματικότητα του marketing. Η ικανότητα του ΑΙ να αναλύει μεγάλους όγκους δεδομένων και να προβλέπει τις τάσεις, μας βοηθάει να λάβουμε βέλτιστες αποφάσεις και να παράγουμε προσαρμοσμένες καμπάνιες.

Η επαγγελματική μου φιλοσοφία συνοψίζεται στη φράση… «Η αλλαγή δεν είναι μόνο αναγκαία, είναι αναπόφευκτη». Πιστεύω στη δύναμη της διαφορετικής σκέψης και της διαρκούς προσαρμογής. Κάθε πρόκληση αντιμετωπίζεται ως ευκαιρία για δημιουργία καινοτόμων λύσεων και κάθε εμπειρία αποτελεί μια ευκαιρία για μάθηση και ανάπτυξη. Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία προέρχεται από τη συνεχή προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι και να αφήσουμε τον κόσμο λίγο καλύτερο από ό,τι τον βρήκαμε.

Keywords
Τυχαία Θέματα