Οι Ευρωπαίοι Εκδότες σε «πόλεμο» με την Google

Τριάντα δύο ευρωπαϊκοί όμιλοι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ένωσαν τις δυνάμεις τους για να καταθέσουν αγωγή ύψους 2,1 δισ. ευρώ κατά της Google, υποστηρίζοντας ότι έχουν υποστεί απώλειες λόγω των πρακτικών του τεχνολογικού γίγαντα στην ψηφιακή διαφήμιση.

«Αν η Google δεν είχε καταχραστεί τη δεσπόζουσα θέση της, οι εταιρείες Μέσων Ενημέρωσης θα είχαν λάβει σημαντικά υψηλότερα έσοδα από τη διαφήμιση και θα πλήρωναν χαμηλότερες χρεώσεις για υπηρεσίες

ad tech», επεσήμαναν οι δικηγόροι των εκδοτών.

Το Reuters απαριθμεί μεταξύ των εμπλεκόμενων εκδοτών τους Axel Springer (Γερμανία), Schibsted (Νορβηγία), Krone (Αυστρία), DPG Media, Mediahuis (από Βέλγιο), TV2 Danmark A/S (Δανία), Sanoma (Φινλανδία), Agora (Πολωνία), Prensa Iberica (Ισπανία), Ringier (Ελβετία). Η Axel Springer βρίσκεται στην πρώτη γραμμή άλλων προσπαθειών των εκδοτών να αντιμετωπίσουν τον έλεγχο της Google στην ψηφιακή διαφήμιση μέσω της αντικατάστασης των cookies. Σε ανακοίνωσή της, η Google χαρακτήρισε την αγωγή «κερδοσκοπική και καιροσκοπική».

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα