Η Môveo AI έβαλε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης τον Ευαγγελισμό

14:00 23/7/2023 - Πηγή: Emea.gr

«Καλησπέρα σας Είμαι ο εικονικός βοηθός του Γ.Ν.Α. “Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ”   Μπορείτε να με ρωτήσετε σχετικά με ραντεβού, εξετάσεις και διαδικασίες του νοσοκομείου. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω σήμερα;».

Από τον περασμένο Ιανουάριο όσοι/ες χρειάζονται κάποια πληροφορία για το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και μπορούν να χειριστούν ηλεκτρονικό υπολογιστή, αποφεύγουν την αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο για «ατελείωτες» ώρες. Λαμβάνουν απαντήσεις και διευκρινίσεις σε βασικά ερωτήματά τους, εύκολα και άμεσα.

Το

νοσοκομείο φρόντισε να εκσυγχρονιστεί, έκανε ένα σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Έτσι, έχει πετύχει αυτοματοποίηση και εξορθολογισμό των διαδικασιών και εργασιών εξυπηρέτησης, τη βελτίωση των δεικτών εξυπηρέτησης του κοινού και λοιπών συναλλασσόμενων, καθώς και τη μείωση του χρόνου ανταπόκρισης στα ερωτήματα των πολιτών. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το προσωπικό να επικεντρώνεται σε πιο σύνθετες εργασίες, αλλά και τη σημαντική εξοικονόμηση πόρων. Επιπλέον, μέσα από τη συλλογή, ανάλυση και χρήση των δεδομένων από τις συνομιλίες, είναι εφικτή η περαιτέρω βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.

Ο «Ευαγγελισμός» χρησιμοποιεί την καινοτόμα πλατφόρμα της Môveo AI προκειμένου να δημιουργήσει τον δικό του ψηφιακό εικονικό βοηθό, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών, αλλά και των συνοδών τους. Από την είσοδο του 2023 ως σήμερα έχει φθάσει να απαντά αυτοματοποιημένα περισσότερα από 2.500 ερωτήματα ανά μήνα, με ποσοστό επιτυχίας υψηλότερο του 95%.

Η πλατφόρμα της Môveo AI, αξιοποιώντας τεχνολογίες μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και αλγορίθμους επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (nature language processing), δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται τους δικούς τους εικονικούς ΑΙ βοηθούς, χωρίς να χρειάζεται να γράφουν κώδικα.

Μέσω του ψηφιακού εικονικού βοηθού, ο οποίος είναι προσβάσιμος μέσα από την ιστοσελίδα του νοσοκομείου, οι πολίτες μπορούν να λάβουν άμεσα απαντήσεις σε ερωτήσεις που μπορούν να γράψουν σε απλή γλώσσα. Οι ερωτήσεις αυτές περιλαμβάνουν θέματα όπως:

  Πως κλείνω ραντεβού σε εξωτερικό ιατρείο.  Πως κλείνω ραντεβού για εξετάσεις (απεικονιστικές, αιματολογικές).  Κόστος εξετάσεων.  Θέματα ΚΕΠΑ.  Αντίγραφο ιατρικού φακέλου.  Διαγραφή ιατρικού φακέλου.  Θέματα προσωπικών δεδομένων.  Πρόσβαση τρίτου σε αρχεία.  Θέματα Γενικής Γραμματείας (γνήσιο  υπογραφής, βεβαίωση  νοσηλείας, βεβαιώσεις νοσηλείας με courier).  Παράπονα/καταγγελίες.  Ωράριο λειτουργίας.  Ωράριο επισκεπτηρίων.

«Η περίπτωση του “Ευαγγελισμού” είναι από αυτές που δείχνουν πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει έναν δημόσιο οργανισμό και ειδικά στον ευαίσθητο τομέα της υγείας, να βελτιώσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πολίτες.

Ο ψηφιακός εικονικός βοηθός του νοσοκομείου δημιουργήθηκε εύκολα και γρήγορα και αποτελεί ένα πραγματικό βοήθημα προς τους πολίτες, που πλέον μπορούν να ενημερωθούν άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν την ανταπόκριση του τηλεφωνικού κέντρου», δήλωσε ο συνιδρυτής και chief of AI στη Môveo AI, Γιώργος Καραγιάννης.

Keywords
Αναζητήσεις
i-mveo-ai-evale-stin-epochi-tis-technitis-noimosynis-ton-evangelismo.htm
Τυχαία Θέματα