Γη και ύδωρ στους εθνικούς εργολάβους

Πίσω από τις λέξεις κρύβονται πολύ μεγάλα νοήματα,  γι’ αυτό και όσα είπε ο παραιτηθείς από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, Γιάννης Πολύζος, κρύβουν πάρα πολλά.

Ο Πολύζος να θυμίσουμε ότι πριν από ένα χρόνο είχε καταθέσει την πρότασή του για το πώς πρέπει να δομηθεί και να αναπτυχθεί η Αθήνα τα επόμενα χρόνια. Βασικός μέλημα του προέδρου του ΟΡΣΑ τότε, και της ηγεσίας του ΥΠΕΚΑ,

δηλαδή της πράσινης Τίνας Μπιρμπίλη, ήταν να υπάρξει ανάσχεση της επέκτασης της πόλης προς ανατολάς και να ενισχυθεί το κέντρο της Αθήνας. Να δοθούν κίνητρα για την αναζωογόνηση του κέντρου και την επιστροφή των πολιτών σ΄αυτό ώστε να μην μετακομίζουν κατά χιλιάδες προς την κοιλάδα των Μεσογείων, το μοναδικό σημείο του Λεκανοπεδίου που ακόμη δεν έχει… πήξει.

Η πρόταση του Πολύζου ήταν να μη δημιουργηθούν άλλοι οδικοί άξονες στην Αττική και η επέκταση της Αττικής οδούς να φτάσει μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης αλλά να μην πάει μέχρι τη Ραφήνα. Επίσης, να μη δίνονται κίνητρα για περισσότερο τσιμέντο, ειδικά στο Ελληνικό. Άλλωστε, την τελευταία 8ετία ο πληθυσμός της Αθήνας μειώθηκε κατά 18% ενώ αυξήθηκε κατά 30% ο πληθυσμός της Ανατολικής Αττικής .

Με την απομάκρυνση της Τίνας και την έλευση του μεγάλου αυτού αναμορφωτή, του επιτυχημένου καπετάνιου του Τιτανικού, κ. Παπακωνσταντίνου, τα πάντα άλλαξαν. Νόμοι για τα αυθαίρετα βγήκαν, παρατάσεις για να γίνουν νόμιμα χιλιάδες κτίρια και ημιυπαίθριοι δόθηκαν, ένας νόμος που τσιμεντοποιεί το Ελληνικό κατατέθηκε και γενικά το υπουργείο Περιβάλλοντος δεν έχει ουδεμιά σχέση με το περιβάλλον.

Ο Πολύζος λοιπόν παραιτήθηκε όταν είδε ότι ουσιαστικά τον παραγκώνισαν, όταν κατάλαβε ότι το σχέδιό του το πέταξε στα σκουπίδια ο Παπακωνσταντίνου.

Τώρα, λοιπόν ο υπουργός αποφασίζει επεκτάσεις της Αττικής οδού και δημιουργία ενός αυτοκινητοδρόμου, μήκους 127 χλμ και προϋπολογισμού 1,5 δις, που θα ξεκινά από τα Μέγαρα μέχρι το Μαραθώνα – θα ενώνει με υποθαλάσσια Μέγαρα με Σαλαμίνα και στη συνέχεια με δεύτερη υποθαλάσσια τη Σαλαμίνα με το Πέραμα θα συνεχίζει στην παραλιακή για να διασχίσει στο ύψος της Αργυρούπολης με τούνελ τον Υμηττό μέχρι τα Μεσόγεια.

Επίσης, τσιμέντο όσο το δυνατόν περισσότερο στο Ελληνικό.

Τι εννοεί ο κ. Πολύζος;  Σε ελεύθερη μετάφραση ότι ο Παπακωνσταντίνου δίνει γη και ύδωρ στους νταβατζήδες των δημοσίων έργων και ειδικά στους βασικούς μετόχους της Αττικής οδού που θα μπορούν πλέον να διεκδικήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τις επεκτάσεις των αυτοκινητοδρόμων.

Απλά να θυμίσουμε, και δεν είναι σύμπτωση, ότι ο Παπακωνσταντίνου έδωσε το πράσινο φως για την εκμετάλλευση των Μεταλλείων στη Χαλκιδική.

Οι συνειρμοί δικοί σας.

Keywords
Τυχαία Θέματα