Cambo και Michelin σε νέα awareness καμπάνια για την οδική ασφάλεια

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης την οποία δημιούργησε η Cambo για τη Michelin, με αφορμή την εβδομάδα οδικής ασφάλειας. Η καμπάνια αναπτύσσεται αποκλειστικά με υλικά για τα social media και έχει ως αφορμή στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται το agency, σε ανάρτησή του στην επίσημη σελίδα του στο LinkedIn, αναφέρει ότι έχουν καταγραφεί τα εξής:

«Πάνω από 20.000 θύματα τροχαίων σε όλη την ΕΕ για τη χρονιά που πέρασε. Περισσότερα από 11.000 τροχαία ατυχήματα μόνο στην Ελλάδα για το 2023. Σχεδόν το 50% των επιβατών στα πίσω καθίσματα εξακολουθεί να μην φορά ζώνη ασφαλείας. Τα τροχαία Νο1 αιτία θανάτου για τις νεαρές ηλικίες. Η χρήση κινητού στο top3 των αιτιών πρόκλησης τροχαίων».

Keywords
Τυχαία Θέματα