Στη Sleed η digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive

Την digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive αναλαμβάνει η δημιουργική ομάδα της Sleed, ύστερα από ad hoc συνεργασίες. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2023, με το localization της global καμπάνιας του Soupline για την ελληνική αγορά.

Η εκατέρωθεν εμπιστοσύνη που αναπτύχθηκε, οδήγησε σε σειρά επόμενων αναθέσεων – Ajax, Colgate Max White

Ultra, Colgate Total, Palmolive. Οι καμπάνιες έτρεξαν σε πολλά επίπεδα, ενεργοποιώντας κανάλια στα social media και επιστρατεύοντας influencers, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε η Out Of Home διαφήμιση με δυναμική παρουσία. Σε όλες τις καμπάνιες εφαρμόστηκε στοχευμένη στρατηγική με συνεχή παραγωγή περιεχομένου, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τους στόχους και πλέον, οι 2 εταιρείες θέτουν τα θεμέλια μιας σταθερής συνεργασίας.

Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Colgate-Palmolive και η 360 creative ομάδα της Sleed προχωρούν μαζί, με όλα πλέον τα brands της εταιρείας, κοιτώντας ευθέως τις προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το 2024».

Keywords
Τυχαία Θέματα
Sleed,Colgate-Palmolive