H Black Friday καμπάνια της Intersport έκανε takeover ολόκληρο τον Νοέμβριο

Με μια 360° καμπάνια, η οποία «έτρεξε» ολόκληρο το μήνα Νοέμβριο, όπως και οι εκπτώσεις της, επικοινώνησε η Intersport με το καταναλωτικό κοινό τη φετινή Black Friday.

Με βασικό creative όχημα το ημερολόγιο του μήνα, το κοινό παρακολούθησε τη μετατροπή όλων των ημερών του μήνα σε Black Friday, μια προσέγγιση που ανέδειξε ότι ο καταναλωτής μπορεί να κερδίζει κάθε μέρα, όλο τον μήνα.

Με τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη δημιουργική εκτέλεση της Interweave, η καμπάνια ξετυλίχθηκε σε 4 κύματα, επιτυγχάνοντας μία συνεχή παρουσία across touchpoints (TV, instore, digital, website, newsletters, social media, κλπ).

Keywords
Τυχαία Θέματα