The Newtons Laboratory | Κωτσόβολος | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ Τη Μπλακ Φράιντεϊ καμπάνια του Κωτσόβολου, η οποία έρχεται για να σατιρίσει τα «ποροπομπέιρο» της εποχής, «υπογράφει» η The Newtons Laboratory. Σύμφωνα με το concept, οι άνθρωποι ακούν συνεχώς πόσο καλά πάνε τα πράγματα.

Για ποιους όμως; Δηλαδή, πόσο καλά πάνε, όταν ένα σπίτι 28 τμ έχει ενοίκιο 950 ευρώ; Μέσα σε όλη αυτήν την περίεργη κατάσταση, υπάρχει όμως κάτι σταθερό. Τι; Το Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου που έρχεται και θα είναι… «τουμπανέιρο».

Tο «εκρηκτικό Κωτσοβολικό δίδυμο» ντύνει με ένα θρυλικό κομμάτι την καμπάνια του Κωτσόβολου. Υπόσχεται τιμές «φθηνέιρο», εξυπηρέτηση και παράδοση «πιστολέιρο», και άλλα πολλά.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε για να «τρέξει» σε TV, Radio, Print και Online Media (Programmatic, Premium Display, Natives), In Store, Google, Social Media (YouΤube, Facebook, Instagram, TikTok). Την παραγωγή του TVC ανέλαβε η Filmiki.

Keywords
Τυχαία Θέματα