Ευκαιρίες για CPG και retailers δημιουργεί το digital audio

Υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για τα brands και τους retailers να αξιοποιήσουν τη δύναμη του digital audio ώστε να συμβαδίσουν με την εξελισσόμενη πορεία προς την αγορά, σύμφωνα με νέα έρευνα που «συνυπογράφουν» το WARC και το Spotify. Οι περισσότεροι τομείς έχουν επηρεαστεί, αλλά περισσότερο από όλους το λιανικό εμπόριο και τα Consumer Packaged Goods (CPG).

Οι στρατηγικές αποφάσεις γίνονται όλο και πιο περίπλοκες καθώς τα brands αναζητούν την πιο αποτελεσματική απάντηση στην κρίση κόστους ζωής, την ανάπτυξη

του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, κλπ. Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από περισσότερους από 350 marketers από τον χώρο των CPG και του λιανεμπορίου και 6 σε βάθος συνεντεύξεις με ειδικούς της αγοράς.

Τα βασικά insights που προέκυψαν είναι τα εξής: Καθώς η πορεία προς την αγορά εξελίσσεται και αναζητείται βελτίωση του ROI, το 96% των marketers λιανικής και CPG επανεξετάζουν τις στρατηγικές τους για τα Μέσα. Η ανάπτυξη ενός ευρύτερου φάσματος καναλιών αποτελεί προτεραιότητα.

Η καταναλωτική ζήτηση για digital audio αυξάνεται, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ανισορροπία μεταξύ του μεριδίου της επένδυσης και της κατανάλωσης. Μεταξύ των καταναλωτών 16-64 ετών στις ΗΠΑ, οι ψηφιακές πλατφόρμες ήχου κατέχουν πλέον το 21,5% του χρόνου που δαπανάται στα Μέσα, αλλά μόνο το 1,1% του media budget των CPG.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα