Πέτρος Κωνσταντινίδης, Publicom: Μαθήματα ηγεσίας από έναν οδηγό ταξί
Ευελιξία, ευκινησία και γρήγορη σκέψη: Ένας οδηγός ταξί λειτουργεί σε ένα δυναμικό περιβάλλον όπου συναντά διάφορους πελάτες με μοναδικές απαιτήσεις. Αντίστοιχα, στη διαφημιστική βιομηχανία, είναι ζωτικής σημασίας να είστε προσαρμόσιμοι και να σκέφτεστε γρήγορα. Οι ανάγκες των πελατών και της αγοράς αλλάζουν συνεχώς.
Προσέγγιση με εστίαση στον πελάτη: Ένας επιτυχημένος οδηγός ταξί κατανοεί τη σημασία του να θέτει πρώτα τον πελάτη. Αντίστοιχα, στη διαφήμιση, η προτεραιότητα
Δημιουργία επαφής και εμπιστοσύνης: Ένας οδηγός ταξί συναναστρέφεται συχνά με άγνωστους, αλλά ξεχωρίζει στη δημιουργία επαφής και στη δημιουργία μιας αίσθησης εμπιστοσύνης με τους επιβάτες του. Αυτή η δεξιότητα είναι πολύτιμη και για μια διαφημιστική εταιρεία. Η δημιουργία δυνατών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες δημιουργεί εμπιστοσύνη, οδηγώντας σε μακροπρόθεσμες εταιρικές σχέσεις και επαναλαμβανόμενες συνεργασίες.
Γνώση της τοπικής αγοράς: Ένας οδηγός ταξί διαθέτει βαθιά κατανόηση της τοπικής περιοχής και των δυναμικών της. Αντίστοιχα, για να ξεχωρίσετε στη διαφήμιση, πρέπει να έχετε σφαιρική γνώση της αγοράς στόχου, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των τάσεων και των ανταγωνιστών.
Συνεχής μάθηση και προσαρμογή: Ένας οδηγός ταξί έρχεται συνεχώς αντιμέτωπος με νέες διαδρομές, ρυθμίσεις κυκλοφορίας και προτιμήσεις των πελατών. Αντίστοιχα, στη διαφημιστική βιομηχανία, η ενημέρωση με τις τελευταίες τάσεις, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις έρευνες των τάσεων των καταναλωτών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία.
Ανθεκτικότητα και επιμονή: Καθημερινά, ένας οδηγός ταξί ξεκινά από το μηδέν, ψάχνοντας νέους πελάτες και εργαζόμενος σκληρά για να τους κρατήσει ικανοποιημένους. Η δημιουργία της Νο.1 διαφημιστικής εταιρείας απαιτεί ανθεκτικότητα, ιδιαίτερα σε δύσκολους καιρούς. Η διατήρηση μιας θετικής νοοτροπίας και η συνεχής προσπάθεια να υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας, θα βοηθήσουν αποτελεσματικά να ξεπεράσετε τα εμπόδια και να επιτύχετε τους στόχους σας.
Συνδυάζοντας όλα αυτά τα μαθήματα από έναν οδηγό ταξί μαζί με την στρατηγική και τη δημιουργικότητα που απαιτούνται στη διαφημιστική βιομηχανία, θα ξεχωρίσετε. Στην προσωπική μου διαδρομή κτίζοντας τα θεμέλια της Spοt Thompson, αξιοποίησα όλη αυτή τη γνώση, ώστε να κατακτήσει την Νο.1 θέση στην Ελλάδα μαζί με τους συνεταίρους μου και το μοναδικό μας επαγγελματικό προσωπικό, κάναμε ένα όνειρο πραγματικότητα.
* Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης είναι Πρόεδρος / Partner του ομίλου επικοινωνίας Publicom που είναι από το 1991 αποκλειστικός partner Ελλάδος της Hill+Knowton Global network. Ο όμιλος Publicom περιλαμβάνει και την GOD – GoDigital Total OMG Creative Solutions Advertising agency.
Ένα ακόμα μάθημα:
Να ξέρετε πότε να δημιουργήσετεΝα ξέρετε πώς να απολαύσετεΝα ξέρετε πότε να αποχωρήσετε- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΟΦ: Τέσσερα μέτρα για την αντιμετώπιση των ελλείψεων φαρμάκων
- Bloomberg: Οι μεταρρυθμίσεις Μητσοτάκη που αφήνουν την κρίση στο παρελθόν
- Intrakat: Νέος οικονομικός διευθυντής ο Κώστας Αδαμόπουλος
- Με τους κοινωνικούς εταίρους συναντάται το οικονομικό επιτελείο
- Tesla: Η εταιρεία που άλλαξε την αγορά αυτοκινήτου έκλεισε 20 χρόνια
- Η «μεγάλη εξόρμηση» της HIG σε logistics / μεταφορές, επεκτείνεται σε Σερβία, Ουγγαρία, Αυστρία και Γερμανία
- Reshaping the Retail Banking Industry: Επιτυγχάνοντας το customer satisfaction με διαφάνεια και ευελιξία
- Στον ολετήρα Τζήμερου το «ντεκολτέ» της Τζώρτζιας Κεφαλά
- Lidl Ελλάς: Με θετικό πρόσημο για τον άνθρωπο, την κοινωνία και τον πλανήτη μας
- «Εξοικονομώ για επιχειρήσεις»: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις – Ποιο το ύψος της χρηματοδότησης
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Reshaping the Retail Banking Industry: Επιτυγχάνοντας το customer satisfaction με διαφάνεια και ευελιξία
- Πέτρος Κωνσταντινίδης, Publicom: Μαθήματα ηγεσίας από έναν οδηγό ταξί
- Matt Garbutt, Brave Bison: «Με την Τεχνητή Νοημοσύνη εισερχόμαστε σε ένα νέο μοντέλο»
- Travelling services: Στροφή στο slow travelling με personalization και εξαιρετική εξυπηρέτηση
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Πέτρος Κωνσταντινίδης, Publicom: Μαθήματα ηγεσίας από έναν οδηγό ταξί
- Reshaping the Retail Banking Industry: Επιτυγχάνοντας το customer satisfaction με διαφάνεια και ευελιξία
- Matt Garbutt, Brave Bison: «Με την Τεχνητή Νοημοσύνη εισερχόμαστε σε ένα νέο μοντέλο»
- Travelling services: Στροφή στο slow travelling με personalization και εξαιρετική εξυπηρέτηση
- Η Celestyal δημιουργεί θέση Αντιπροέδρου Brand & Customer Journey
- Στην Intrakat ο Αχιλλέας Χεκίμογλου
- Η Edenred Greece με νέο Marketing & CX Director
- Spec υποστήριξης εκδηλώσεων από την Τεχνόπολις
- Την Πέμπτη 6 Ιουλίου το Programmatic Advertising Conference
- Η The Newtons Laboratory στο λανσάρισμα Free Win
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Εξαγόρασε την SW RetailSoft η Entersoft
- HIG Capital: Τα μελλοντικά σχέδια και οι επενδύσεις των 500 εκατ. ευρώ
- Ενδιαφέρον HIG για ΟΛΘ αν υπάρξει «πωλητήριο»
- Πλανητικό "σάντουιτς": Πώς μεγάλοι πλανήτες μπορούν να δημιουργήσουν έναν μικρότερο ανάμεσά τους
- Μικροί «εμφύλιοι» στον ΣΥΡΙΖΑ
- Intrakat: Νέος οικονομικός διευθυντής ο Κώστας Αδαμόπουλος
- Τέσσερα μέτρα για την αντιμετώπιση των ελλείψεων φαρμάκων
- Εκπτώσεις από τη Δευτέρα: Μεγάλες προσδοκίες στο λιανεμπόριο
- Goldman Sachs: Σύσταση "buy" για 5 μετοχές της μουσικής βιομηχανίας με καύσιμο την τεχνητή νοημοσύνη
- ΣΥΡΙΖΑ: Βήμα σημειωτόν, ίντριγκες και εντάσεις προς επόμενη ημέρα - Τα πρόσωπα "κλειδιά"