Προϊόντα home care: «Pampering» και στην υγιεινή με βασικό κριτήριο το value for money

Μπορεί η πανδημία να αποτελεί παρελθόν, ωστόσο, τα κατάλοιπα που άφησε είναι εμφανή στην καθημερινότητά μας. Ένα από αυτά είναι και η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα οικιακής φροντίδας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με έρευνα της IMARC Group, το μέγεθος της global home care αγοράς έφτασε τα 157,5 δισ. δολάρια το 2023 και αναμένεται να φθάσει τα 221,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2032, παρουσιάζοντας ρυθμό ανάπτυξης (CAGR)

3,74% κατά τη διάρκεια της περιόδου 2024-2032. «Αναμφισβήτητα, η υγιεινή και η καθαριότητα σε κάθε επιφάνεια του σπιτιού έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των νοικοκυριών, ιδίως μετά την πανδημία του κορωνοϊού, με τους καταναλωτές να αναζητούν αξιόπιστα και αποτελεσματικά προϊόντα. Ωστόσο, σημαντικός πλέον παράγοντας για την επιτυχία ενός brand είναι να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσωπικές ανάγκες του καταναλωτή, προσεγγίζοντας και τη συναισθηματική του πλευρά, πέρα από την προβολή της κατεξοχήν λειτουργικής διάστασης που μπορεί να έχει ένα καθαριστικό προϊόν», αναφέρει η Βαλέρια Καρόλου, Brand Manager Home Care, Εύρηκα.

Η έννοια της φροντίδας, μείζονος σημασίας
Ιδιαίτερα απαιτητικός στον τομέα της καθαριότητας είναι ο σημερινός καταναλωτής, αναζητά νέα αρώματα και δεν κάνει εκπτώσεις στα θέλω του. «Ο καταναλωτής σήμερα είναι πολυάσχολος αλλά και απαιτητικός. Τον ενδιαφέρει, φυσικά, η υγιεινή και η καθαριότητα, όμως, ταυτόχρονα, τον ελκύουν τα νέα αρώματα και οι νέες εμπειρίες. Πολύ σημαντική, βεβαίως, για αυτόν είναι και η ευκολία. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζει η κατηγορία των μπλοκ τουαλέτας και γι’ αυτό είναι η 1η επιλογή και συνέχεια κερδίζει μερίδιο έναντι των εναλλακτικών τρόπων καθαρισμού της τουαλέτας. Το Bref εξελίσσεται συνεχώς και ανταποκρίνεται με επιτυχία στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών, με νέες προϊοντικές προτάσεις αλλά και βελτίωση στις ήδη υπάρχουσες», σημειώνει ο Θάνος Καλουδιώτης, Group Brand Manager, Greece & Cyprus, Laundry Specialties, Body Care & Home Care, Henkel.

Από την πλευρά της, η Βαλέρια Καρόλου σημειώνει πως ο καταναλωτής αναζητά προϊόντα που διευκολύνουν την ήδη επιβαρυμένη καθημερινότητα των νοικοκυριών, όχι μόνο γιατί είναι αποτελεσματικά στην υγιεινή και την καθαριότητα, αλλά γιατί «φροντίζουν» κάθε γωνιά του σπιτιού, η οποία είναι συνδεδεμένη με σημαντικές οικογενειακές στιγμές, γιατί δεν απαιτούν σπατάλη σημαντικού χρόνου που μπορεί να αξιοποιηθεί πιο ευχάριστα. Παράλληλα, «αναδεικνύουν πώς η λύση που προσφέρουν, μπορεί να δημιουργήσει το αίσθημα της ευφορίας, που στις μέρες μας δεν είναι δεδομένο», αναφέρει.

Η προσιτή τιμή σημαντικό κριτήριο αγοράς
Σε αυτό το κλίμα, η προσιτή τιμή συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό κριτήριο αγοράς. «Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά προϊόντα που μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις εξειδικευμένες ανάγκες του, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του, κάτι που κατ’ επέκταση, συμβάλλει στην προσωπική του ευφορία. Φυσικά, οι συνεχείς αυξήσεις των τιμών σε συνδυασμό με το ότι οι καταναλωτές οδηγούνται σε περικοπές ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, καθιστούν την προσιτή τιμή εξαιρετικά σημαντικό κριτήριο αγοράς. Επιπλέον, είναι απαραίτητο, τα παραπάνω να προέρχονται από μια μάρκα που αποπνέει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη, διαθέτοντας και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της, στον τομέα όπου δραστηριοποιείται», επισημαίνει η Βαλέρια Καρόλου. Στο πλαίσιο αυτό, η Εύρηκα, έρχεται να ανταποκριθεί σε αυτόν τον συνδυασμό ζητουμένων των καταναλωτών, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα αξιόπιστων και ποιοτικών προϊόντων, που πέρα από την αποτελεσματική καθαριότητα και απολύμανση που πραγματοποιούν, φροντίζουν και σέβονται τις επιφάνειες και τους χώρους όπου χρησιμοποιούνται, στους οποίους εκτυλίσσονται σημαντικές στιγμές της οικογενειακής, πολυάσχολης καθημερινότητας. «Φυσικά, τα προϊόντα της Εύρηκα διατίθενται στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, ώστε να παραμένουν προσιτά σε όλους», τονίζει.

Νέα λανσαρίσματα για εξειδικευμένες ανάγκες
Τα νέα λανσαρίσματα, λοιπόν, ακολουθούν τις καταναλωτικές τάσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω. Για το τελευταίο λανσάρισμα του Bref -τη σειρά Spa Moments- μάς μίλησε ο Θάνος Καλουδιώτης. «Η σειρά αυτή με τα μοναδικά της αρώματα από αιθέρια έλαια, κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον συνδυασμό της καθαριστικής της δράσης αλλά και μιας ξεχωριστής αρωματικής εμπειρίας που διαρκεί. Φυσικά, το Press Kit, η έντονη επικοινωνία στην Τηλεόραση αλλά και τα digital μέσα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη δύναμη του καταστήματος. Η σειρά απέκτησε σημαντική διανομή αλλά και έντονη παρουσία στα 2α σημεία και στα εργαλεία επικοινωνίας των πελατών μας», τονίζει ο Θάνος Καλουδιώτης. Παράλληλα, βελτιώθηκε η φόρμουλα της σειράς Βlue Active, με την προσθήκη της τεχνολογίας odor stop. «Η βελτίωση αυτή επικοινωνήθηκε στην Τηλεόραση και τα digital μέσα, παρουσιάζοντας και όλα τα διαφορετικά formats που προσφέρει η συγκεκριμένη σειρά: Διαφορετικά αρώματα σε Single, Duo & Trio packs», προσθέτει. Αναφερόμενος δε, στη στρατηγική που θα ακολουθηθεί το επόμενο διάστημα, ο ίδιος επισημαίνει πως το Bref θα συνεχίσει να επενδύει στην επικοινωνία με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της διείσδυσης της κατηγορίας αλλά και των μεριδίων του. «Η τάση προς τις πολυσυσκευασίες είναι σημαντικός πυλώνας της ανάπτυξης και θα συνεχίσει να είναι μέρος της στρατηγικής μας, όπως και η συνεχής ανανέωση και βελτίωση των προϊόντων μας. Φυσικά, σε μια αρκετά impulse κατηγορία, εξαιρετικά σημαντικό ρόλο παίζει και το σημείο πώλησης. Σε συνεργασία με τους πελάτες μας, θα επιδιώξουμε τη βελτίωση της συνολικής BTL εικόνας των προϊόντων μας, με πολλαπλές δράσεις».

Σε πληθώρα λανσαρισμάτων προχώρησε η Εύρηκα, το 2023, εστιάζοντας στην κάλυψη των εξειδικευμένων αναγκών των καταναλωτών. «Μετά την επιτυχημένη πορεία του λανσαρίσματος του καθαριστικού Εύρηκα για Μάρμαρα & Πλακάκια, με σύνθεση από 100% φυτικό σαπούνι που καθαρίζει, προστατεύει και, παράλληλα, φροντίζει τις ευαίσθητες μαρμάρινες επιφάνειες, η Εύρηκα επεκτείνει την παρουσία της, πραγματοποιώντας είσοδο και στην κατηγορία των ξύλινων επιφανειών, λανσάροντας το νέο Εύρηκα για Ξύλινες & Ευαίσθητες επιφάνειες. Χάρη στην προηγμένη σύνθεσή του με 100% φυτικά εκχυλίσματα, καθαρίζει, φροντίζει και προστατεύει τις ξύλινες & ευαίσθητες επιφάνειες στο σπίτι, ενώ, παράλληλα, περιποιείται τα φθαρμένα τους σημεία. Προσφέρει λάμψη και στεγνώνει γρήγορα χωρίς να αφήνει ίχνη», σημειώνει η Βαλέρια Καρόλου. Και συνεχίζει: «Επιπλέον, η Εύρηκα στα τέλη του 2023, ανανέωσε την γκάμα των Topine Gel παχύρρευστων χλωροκαθαριστικών, λανσάροντας πρώτη στην κατηγορία, την πιο πρόσφατη και μοντέρνα τάση στα αρώματα προϊόντων, με τη διάθεση ενός ακόμα κωδικού με άρωμα Pink Grapefruit!». Παράλληλα, όπως τονίζει η ίδια, η Εύρηκα αντιλαμβανόμενη τις οικονομικές δυσχέρειες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά, προχώρησε και το 2023 σε μια σειρά προωθητικών ενεργειών εντός των καταστημάτων μέσω promotions τιμής & όγκου, προωθητριών, τοποθέτησης stands αλλά και προβολών.

Ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα
Όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Reliable Research Report, οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι καινοτομίες προϊόντων αναμένεται να οδηγήσουν στην ανάπτυξη της αγοράς. Οι κατασκευαστές αναπτύσσουν φιλικά προς το περιβάλλον και βιώσιμα προϊόντα οικιακής φροντίδας για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικές λύσεις, φιλικές προς το περιβάλλον. Επιπλέον, η αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στα φυσικά και βιολογικά προϊόντα είναι πιθανό να δημιουργήσει προσοδοφόρες ευκαιρίες για τους παίκτες της αγοράς. Σύμφωνα δε με έρευνα της NielsenIQ για τις τάσεις στο home care, το 2023, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά προϊόντα με φιλικά προς το περιβάλλον συστατικά ή συσκευασίες. Ανταποκρινόμενο σε αυτήν την τάση, η σειρά Bref Spa Moments κυκλοφορεί σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες και με βελτιωμένες συνθέσεις που είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύει ακόμα περισσότερο τη δέσμευση της Henkel για έναν κόσμο πιο καθαρό, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης και του τοπικού προγράμματος Aειφορίας «Για καλό».

Δράσεις με κοινωνικό αντίκτυπο
Τα home care brands δεν φροντίζουν μόνο για την καθαριότητα των οικιακών χώρων, αλλά στόχος τους είναι να δείχνουν και το κοινωνικό τους «πρόσωπο», όταν υπάρχει ανάγκη. Το Bref, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουαλέτας (19 Νοεμβρίου), ανέδειξε την ανάγκη όλοι οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε στοιχειώδεις υποδομές υγιεινής και αποχέτευσης. «Όλη τη συγκεκριμένη εβδομάδα, το Bref με μία πρωτότυπη και αστεία επικοινωνία, ενημέρωσε το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία της χρήσης των μπλοκ τουαλέτας και κέντρισε το ενδιαφέρον του μέσω press kit, ραδιοφωνικών αναφορών σε συνδυασμό με διαγωνισμούς αλλά και native άρθρων», επεσήμανε ο Θάνος Καλουδιώτης. Στη χώρα μας δε, τα τελευταία επτά χρόνια, το Βref έχει δωρίσει περίπου 35.000 μπλοκ τουαλέτας σε κοινωφελή ιδρύματα, ενώ αξίζει να αναφερθεί και η προσφορά σημαντικής ποσότητας προϊόντων στους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας.

Και το Dettol, ακολουθώντας τις αξίες του εκπαιδευτικού του προγράμματος «Προστασία Πρώτης Τάξης», ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, προχωρώντας στη δωρεά 3.650 αντλιών αντισηπτικού στα σχολεία της περιοχής.

Παράλληλα, στη συμπλήρωση δύο ετών συμμετοχής στην προσπάθεια ενίσχυσης των μελισσοκόμων της Β. Εύβοιας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του 2021, η δράση «Beegin» της Endless EC έγινε «Beegin for Daniel» και με σταθερό μήνυμα το «Κάνουμε την αρχή!», συνάντησε όσους και όσες θέλουν να βοηθήσουν, εξ’ αποστάσεως, τους πλημμυροπαθείς. Μέσω του beegin.gr, ο κάθε ένας μπορεί να συνεισφέρει οικονομικά με τα χρήματα να πιστώνονται απευθείας στην Αστική Μη Κερδοσκοπική εταιρεία «Ινστιτούτο Οικολογικής Γεωργίας ΔΗΩ» που αναλαμβάνει την κατεύθυνση της βοήθειας σε γεωργούς και κτηνοτρόφους των περιοχών. Ωστόσο, και η Endless EC απέστειλε προϊόντα ατομικής υγιεινής και καθαρισμού. Στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, περιλαμβάνεται και η υποστήριξη της Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης Ithaca Laundry, για 3η συνεχόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2023, η Endless EC διέθεσε 800 τεμάχια ειδών υγιεινής, όπως χαρτί υγείας, χαρτομάντηλα, μωρομάντηλα και αντισηπτικά, προοριζόμενα για 200 ανθρώπους που μένουν στους δρόμους της Αθήνας, ενώ άτομα από την εταιρεία συμμετείχαν εθελοντικά στην προσπάθεια να διαμοιραστούν αυτά σε όσους το έχουν ανάγκη. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως η εταιρεία, από το 2019, συμμετέχει στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward, λαμβάνοντας καθοδήγηση από εξειδικευμένους μέντορες και συμμετέχοντας σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και δράσεις δικτύωσης.

Προς επίρρωση των παραπάνω, τα home care brands έχουν εντοπίσει την ανάγκη για εξειδικευμένα προϊόντα, που «αγγίζουν», όμως, τη συναισθηματική διάσταση του καταναλωτή. Δεν καθαρίζουν απλώς, αλλά προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες. Αυτά, σε συνδυασμό με την επένδυση στην επικοινωνία, τη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευαισθησία θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πληθώρα καμπανιών για «αστραφτερές» επιδόσεις
Bref Spa Moments: «Μοναδική καθαριότητα και λάμψη» προσφέρουν τα νέα Bref Spa Moments, χαρακτηριστικά που τονίζονται στη νέα global καμπάνια της Henkel, η οποία προβλήθηκε και στη χώρα μας. «Άρωμα από αιθέρια έλαια μετατρέπουν την τουαλέτα σας στο προσωπικό σας σπα», ακούγεται, μεταξύ άλλων, στο σποτ.

Topine: Το 2ο εξάμηνο του 2023, το Topine πραγματοποίησε δυναμική digital παρουσία με νέα καμπάνια, όπου μέσα από 5 διαφορετικές ιστορίες με τη μορφή videos & banners, αναδείχθηκε η πλήρης γκάμα των προϊόντων κάτω από τη μάρκα αλλά και των οφελών που προσφέρουν. Το υλικό δημοσιεύθηκε στα social media, καθώς και σε επιλεγμένα sites υψηλής επισκεψιμότητας.

Dettol: «Πώς πολεμάμε τα βακτήρια;» ρωτά τη μαμά του ένα παιδάκι, ντυμένο με στολή σούπερ ήρωα, ερχόμενο από το σχολείο, στη νέα global καμπάνια του απολυμαντικού σπρέι Dettol. «Μα, φυσικά, με την υπερδύναμη του Dettol!», απαντά η ίδια, εξουδετερώνοντας τα βακτήρια από όλες τις επιφάνειες του σπιτιού.

Fairy Max Power: Στη νέα, παγκόσμια καμπάνια της P&G για το προϊόν Fairy Max Power, τονίζονται όλα τα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει, σημειώνοντας πως είναι «η πιο ενεργή σύνθεση του Fairy ενάντια στα σκληρά λίπη», το οποίο, μάλιστα, προσφέρει «μέγιστη απόδοση με λιγότερο τρίψιμο», ενώ δεν απαιτεί τη χρήση ζεστού νερού.

Klinex: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Klinex που δημιούργησε η Solid Havas με μήνυμα «Φροντίζουμε τις στιγμές σου», αποτελεί ωδή στη ξεχωριστή σχέση που έχει καθένας και καθεμιά με την καθαριότητα. Μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, αποτυπώνει τις αξίες του masterbrand Klinex, όπως οικειότητα, φροντίδα και εμπιστοσύνη, ταυτόχρονα, με την ελευθερία «να ζεις το σπίτι αλλά και κάθε χώρο σου με τον δικό σου μοναδικό τρόπο, κάθε στιγμή». Η επικοινωνία που δημιούργησε η Solid Havas περιλαμβάνει ένα Equity main TV σποτ και πλαισιώνεται από προϊοντικά σποτ. Την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ έκανε η Stefi Productions. Αναπτύσσεται σε TV, Radio, Digital & Social Media κανάλια, ενώ υποστηρίζεται και από πλάνο OOH.

Swiffer Wet: Global καμπάνια παρουσίασε η P&G για το Swiffer Wet, η οποία προβλήθηκε πρόσφατα και στην Ελλάδα. «Για καθημερινή καθαριότητα, το Swiffer Wet κάνει θαύματα. Ένα πανάκι και είναι σαν να σφουγγαρίζω με ένα μόνο πέρασμα» λέει έκπληκτη η πρωταγωνίστρια του σποτ.

Θάνος Καλουδιώτης, Group Brand Manager, Greece & Cyprus, Laundry Specialties, Body Care & Home Care, Henkel

Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για την περιποίηση τουαλέτας
«H κατηγορία περιποίησης τουαλέτας, για μία ακόμα χρονιά, έκλεισε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με το Νο1 brand της κατηγορίας, το Bref, να οδηγεί για ακόμα μια χρονιά την ανάπτυξη. Η κατηγορία των μπλοκ τουαλέτας αναπτύσσεται και σε penetration αλλά και χάρη στην αύξηση της μέσης τιμής πώλησης ανά τεμάχιο. Ένας σημαντικός παράγοντας προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η μετακίνηση των αγοραστών προς τις πολυσυσκευασίες του Bref (Duo packs & Trio packs). Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε και την αυξημένη ATL επένδυση συνολικά για την κατηγορία. Τα GRPs της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 20% το 2023, με το Bref να πρωταγωνιστεί και σε αυτόν τον τομέα, με έντονη παρουσία στην τηλεόραση αλλά και στο ραδιόφωνο και τα digital μέσα».

Βαλέρια Καρόλου, Brand Manager Home Care, Εύρηκα

Η διαφημιστική υποστήριξη στο προσκήνιο
«Βασικό άξονα της στρατηγικής μας, αποτελεί η κατανόηση και η ανταπόκριση των αναγκών του σημερινού καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, στο προσεχές τρίμηνο θα ακολουθήσουν νέα λανσαρίσματα από την Εύρηκα, που στοχεύουν να καλύψουν εξειδικευμένες ανάγκες, οι οποίες αδυνατούν να εξυπηρετηθούν πλήρως από άλλα, ήδη υπάρχοντα προϊόντα της αγοράς. Ωστόσο, η διάθεση καινοτόμων και αξιόπιστων προϊόντων, οφείλει να γίνεται σε μια προσιτή τιμή, στην οποία θα έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί ο καταναλωτής, ιδίως στην περίοδο που διανύουμε, κάτι που εντάσσεται, αναμφίβολα, στη στρατηγική της Εύρηκα. Τέλος, και το 2024, εντάσσεται στα σχέδιά μας η συνέχεια της διαφημιστικής υποστήριξης των προϊόντων Topine & Εύρηκα στην κατηγορία του home care, με σκοπό την περαιτέρω ανάδειξη της τεχνογνωσίας και των οφελών που προσφέρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα».

Keywords
home, home, group, global, νέα, εκπτωσεις, μπλοκ, cyprus, henkel, λύση, spa, press, single, duo, pink, moments, προσφορες, σχολεια, δραση, endless, εταιρεία, αθηνα, οπαπ, forward, βιωσιμότητα, videos, media, sites, max, power, ωδή, equity, radio, ελλαδα, κινηση στους δρομους, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , Καλή Χρονιά, πυρκαγιες, τελος του κοσμου, αποτελεσματα, ωδή, γωνια, εργαλεια, θαυματα, καθημερινη, πλαισιο, πλακακια, προγραμμα, ραδιοφωνο, ρυθμος, τα νεα, τηλεοραση, cyprus, equity, radio, αυξηση, αιθερια ελαια, αξιζει, αρωματα, αρωμα, αστεια, αφορμη, βακτηρια, βιωσιμότητα, γινει, γινεται, διαστημα, δυναμη, δυνατοτητα, εγινε, υπαρχει, ελευθερια, εβδομαδα, εννοια, επικοινωνια, επτα, επιτυχια, ερευνα, ερχεται, εταιρεία, ετων, ευφορια, ιδια, κλιμα, λαμψη, λύση, μαμα, μπλοκ, μορφη, περιβαλλον, ρολο, ρωτα, σαπουνι, σεμιναρια, συγκεκριμενα, συνεχεια, σειρα, σπιτι, σπρει, σουπερ, σχεδια, σχολειο, ταση, τιμη, φυσικα, φορμουλα, group, duo, endless, forward, global, henkel, χωρα, κομματι, max, media, moments, pink, power, press, sites, single, spa, θανος, υγειας, υλικο, βεβαιως, videos
Τυχαία Θέματα