«Το Lidl στα καλύτερά του» από τη The Newtons Laboratory

Τα 25 χρόνια της στην ελληνική αγορά συμπληρώνει η Lidl Ελλάς και γιορτάζει την περίσταση με επετειακή διαφημιστική καμπάνια σε δημιουργική ιδέα της The Newtons Laboratory.

Για την υλοποίηση της καμπάνιας συνέβαλαν επίσης οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της TopCut Modiano με τον συντονισμό της παραγωγής και ο σκηνοθέτης Γρηγόρης Ρέντης ο οποίος οπτικοποίησε 25 χρόνια πορείας με τη δική του δημιουργική ματιά.

Την πρωτότυπη

μουσική υπογράφει ο Νίκος Πορτοκάλογλου. Όπως αναφέρεται στην ταινία, η Lidl Ελλάς γιορτάζει όχι μόνο για αυτά που έχει επιτύχει μέχρι σήμερα, αλλά και για αυτά που κάνει σήμερα για ένα καλύτερο αύριο, όπως συμβολή σε καινοτόμους τρόπους καλλιέργειας, μακροχρόνιες συνεργασίες με Έλληνες προμηθευτές, μείωση δαπανώμενης ενέργειας, σταθερό εργασιακό περιβάλλον, ανακύκλωση, υποστήριξη ευάλωτων ομάδων, κ.ά. Η ταινία αναπτύσσεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά Μέσα.

Keywords
Τυχαία Θέματα