Στρατηγική συνεργασία Skroutz – My market
Το Skroutz προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τα My Market. Η συνεργασία σηματοδοτεί το νέο εγχείρημα της εταιρείας, το grocery shopping.
Το Skroutz μεγαλώνει περισσότερο και ευελπιστεί να αποτελέσει «την καθημερινή συνήθεια για κάθε αγορά», αφού ο χρήστης πλέον μπορεί να αγοράσει σε μια μόνο πλατφόρμα «τα πάντα μέσα από εκατομμύρια προϊόντα, πάντα απολαμβάνοντας τα οφέλη του Skroutz Marketplace», όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στόχος είναι, μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, να έχει επεκταθεί σε όλες τις πόλεις που εξυπηρετεί το e-shop των My Μarket (Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Καλαμάτα).
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται αποκλειστικά από το δίκτυο διανομής της αλυσίδας, ενώ προσφέρεται και δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 59 ευρώ.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- H Toshiba αποχωρεί από το χρηματιστήριο μετά από 74 χρόνια
- Eurobank: 1 στις 2 επιχειρήσεις πλήττεται από το κόστος – Οι κινήσεις και τα αναχώματα
- Εξαγορά – ρεκόρ ύψους 28 δισ. δολαρίων από τη Cisco με στόχο την τεχνητή νοημοσύνη
- Greece and Germany join forces to highlight the strategic role of shipping
- Ναόμι Κάμπελ: «Σκότωνα τον εαυτό μου…»
- Εκδήλωση του ΤΕΕ-ΤΚΜ για την ορθή διαχείριση του αμίαντου στην 87η ΔΕΘ
- 3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο
- Ο Τάκης Πέρκιζας νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΨΑ
- COSCO Shipping signs Memorandum of Cooperation on the construction of a green methanol industrial chain
- Huawei: Οι κινεζικές εταιρείες ηγούνται στη μετάβαση στην εποχή της ευφυούς τεχνολογίας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Elpedison συνεργάζεται με τη Salesforce
- Προβλέψεις για έσοδα άνω των 71 δισ. δολαρίων για το Instagram
- Η Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια στηρίζει τη Θεσσαλία
- Η Γιώτης ΑΕ στο πλευρό των πλημμυροπαθών
- Εσωτερική εκδήλωση για τους άνθρωπους της Bristol Myers Squibb Ελλάδας
- Η Media Strom στηρίζει τους κατοίκους της Θεσσαλίας
- ΕΣΕ: «Για την επίτευξη των στόχων μας σας θέλουμε δίπλα μας»
- H Novibet επεκτείνεται και στην Κύπρο
- H Cosmos Sport επιλέγει Findbar
- Mε νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια ο Guardian
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στρατηγική συνεργασία Skroutz – My market
- H Cosmos Sport επιλέγει Findbar
- Lidl Ελλάς και UNICEF ενάντια στη βία κατά των παιδιών
- Η Elpedison συνεργάζεται με τη Salesforce
- Η Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια στηρίζει τη Θεσσαλία
- Skag: «Un-Cover The Future… Για Καλό Σκοπό»
- Εσωτερική εκδήλωση για τους άνθρωπους της Bristol Myers Squibb Ελλάδας
- Η Media Strom στηρίζει τους κατοίκους της Θεσσαλίας
- Η Γιώτης ΑΕ στο πλευρό των πλημμυροπαθών
- Αύξηση 14,2% στα παγκόσμια έσοδά της καταγράφει η EY
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- «Γρήγορα Κέρδη» από δύο νέα παιχνίδια του ΣΚΡΑΤΣ
- Greece and Germany join forces to highlight the strategic role of shipping
- Κ. Μητσοτάκης: «Βρισκόμαστε σε απόλυτο συντονισμό για την επίλυση του Κυπριακού»
- Χρηματιστήριο: Κατάφερε να ισορροπήσει στις 1.200 μονάδες με αντίδραση από ΟΤΕ - ΕΛΠΕ
- Ζαχαράκη: Επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα ο «Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία»
- Ο. Κεφαλογιάννη: Συνάντηση εργασίας με τον ειδικό σύμβουλο του ΠΟΥ
- FedHATTA: Οι κίνδυνοι για τον τουρισμό από το τέλος κλιματικής αλλαγής
- Τι συζήτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με σημαντικούς οικονομικούς παράγοντες στη Νέα Υόρκη
- Στον πάτο των επιδόσεων για την παραπληροφόρηση σε θέματα κλιματικής αλλαγής το X του Έλον Μασκ
- Το ελληνικό community για Customer Experience επιστρέφει στις 27 Σεπτεμβρίου