Στρατηγική συνεργασία Ερρίκος Ντυνάν με Interamerican
Το Ερρίκος Ντυνάν και ο ασφαλιστικός όμιλος της Interamerican ενώνουν τις δυνάμεις τους, σε μία στρατηγική συνεργασία που βασίζεται σε κοινούς στόχους και διαμορφώνει ένα νέο τοπίο για τους ασφαλισμένους ασθενείς.
Με τη σύμβαση που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ από 01.01.2024, η συνεργασία Ερρίκος Ντυνάν – Interamerican
Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Interamerican, ανέφερε: «Με στόχο να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την πρόσβαση των ασφαλισμένων μας σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στην Αττική, υποδεχόμαστε ιδιαίτερα θερμά το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center στο δίκτυο Υγείας του ομίλου Interamerican. Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες και υποδομές, ώστε οι συμπολίτες μας που μας έχουν εμπιστευτεί την υγεία τους να έχουν στη διάθεσή τους ένα ευρύ δίκτυο υπηρεσιών, μεγιστοποιώντας την αξία που λαμβάνουν από το συμβόλαιο ασφάλισής τους κάθε στιγμή».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τα επιτόκια που δίνουν οι τράπεζες στις προθεσμιακές καταθέσεις
- Έρευνα ΒΕΑ: Αυτά είναι τα τεχνικά επαγγέλματα που θα επανέλθουν στο προσκήνιο
- Ουκρανία: Ρωσικές δυνάμεις επιτίθενται από όλες τις κατευθύνσεις στην Αβντίβκα
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Δύσκολη η κατάσταση σε όλο το ανατολικό τμήμα της χώρας
- KPMG – AdvantAge: Επιμορφωτικά σεμινάρια για έμπειρους επαγγελματίες άνω των 50 ετών
- Σύσκεψη γεωτεχνικών της Ιεράπετρας την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου
- Θεσσαλονίκη: 2 συλλήψεις για ληστεία μετά φόνου με θύμα 89χρονη
- Αττική Οδός: Κλειστός ο συνδετήριος κλάδος από Αεροδρόμιο για Μαρκόπουλο το βράδυ στις 8/2
- Εξοικονομώ 2021: Παράταση στην προθεσμία υλοποίησης εργασιών
- Ύφεση στην Ευρώπη το 2024; – Στο 38% οι πιθανότητες για τη Γερμανία, κάτω από 15% στην Ελλάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Mentoring για επαγγελματίες marketing από το «The Marketing Hub»
- Νέα συνεργασία των The Presidence και Mediacube
- Στον «αέρα» η καμπάνια rebranding της Εθνικής Τράπεζας από τη Frank & Fame
- Ο όμιλος Volkswagen ιδρύει εταιρεία ΑΙ
- H Amazon σε αναζήτηση first-party data από τους εκδότες
- Καμπάνια «2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive
- Η Cardlink παρουσιάζει την κίνηση της αγοράς την περίοδο των Χριστουγέννων
- Στρατηγική συνεργασία Ερρίκος Ντυνάν με Interamerican
- Τα media οδηγούν την ανάπτυξη της Omnicom
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στρατηγική συνεργασία Ερρίκος Ντυνάν με Interamerican
- Η Cardlink παρουσιάζει την κίνηση της αγοράς την περίοδο των Χριστουγέννων
- Τα media οδηγούν την ανάπτυξη της Omnicom
- Ο όμιλος Volkswagen ιδρύει εταιρεία ΑΙ
- H Amazon σε αναζήτηση first-party data από τους εκδότες
- Στον «αέρα» η καμπάνια rebranding της Εθνικής Τράπεζας από τη Frank & Fame
- Mentoring για επαγγελματίες marketing από το «The Marketing Hub»
- Νέα συνεργασία των The Presidence και Mediacube
- Καμπάνια «2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive
- On air η νέα global καμπάνια της Freenow από το BMB Agency
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η κυβέρνηση «ανοίγει» στους πολίτες πλατφόρμα για τις Περιφέρειες
- Τα επιτόκια που δίνουν οι τράπεζες στις προθεσμιακές καταθέσεις
- ΟΟΣΑ: Οι ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης ενισχύουν σημαντικά την απασχολησιμότητα των ανέργων στην Ελλάδα
- Κ. Χατζηδάκης: Το έργο της διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές θα ολοκληρωθεί πάση θυσία
- Νέος κύκλος των δράσεων του προγράμματος της Τράπεζας Πειραιώς EQUALL
- Συνάντηση εργασίας για την ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
- Online φαρμακεία: Αύξηση τζίρου 4% το 2023- Στα 283 εκατ. ευρώ
- EUROXX: Market Leader στην Επενδυτική Τραπεζική από το Euromoney
- Χρηματιστήριο: Ήπια άνοδος (+0,42%) με την αγορά να επανέρχεται πάνω από τα επίπεδα των 1.400 μονάδων
- Χρηματιστήριο: Στις 1.402,99 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 0,42%