Ogilvy | Γερμανός | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ Η Ogilvy διευρύνει τις υπηρεσίες της, προσφέροντας «μαθήματα Καράτε», μέσα από τη νέα καμπάνια της για τον Γερμανό. Στόχος είναι, μέχρι τις 26 Νοεμβρίου, να αποκτήσουν οι πάντες «Μαύρη ζώνη στην Black Friday».

Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ένας Καρατecha που, με προσήλωση και συγκέντρωση, επιλέγει και χτυπά τις πιο δυνατές Tech προσφορές.

«Δάσκαλος της σχολής», aka σκηνοθέτης, είναι ο Βασίλης Μπουραντάς. Στη «διοργάνωση των μαθημάτων», aka παραγωγή, βρέθηκε η Foss.

Keywords
Τυχαία Θέματα