Καμπάνια για τους αφυγραντήρες Juro Pro από τη Leoussis_a

Σε τηλεόραση και digital θα «τρέξει» η νέα καμπάνια της Leoussis_a για τους αφυγραντήρες Juro Pro, κατά την περίοδο του χειμώνα.

Η νέα ταινία για τους αφυγραντήρες Juro Pro ήρθε «για να πετύχει πολλαπλούς στόχους του brand που έχει κυριαρχήσε σε αυτή την κατηγορία», όπως επισημαίνει το agency στο DF. Χρησιμοποιήθηκε μια εκκίνηση που θέτει αμέσως το πλαίσιο, «σε ένα από τα χιλιάδες

σπίτια που έχουν Juro Pro».

Και μετά με καθαρή φόρμα, στυλιζαρισμένα κάδρα, που σχεδιάστηκαν για να θυμίζουν Wes Anderson, και «έξυπνο» σενάριο επικοινωνήθηκαν όλες οι δυνατότητες, για κάθε δωμάτιο του σπιτιού, κάνοντας παράλληλα μια νύξη στο θέμα της τιμής και της εξοικονόμησης ενέργειας.

«Μετά την πολυσυζητημένη παραγωγή για τα κλιματιστικά με πρωταγωνιστές ένα λύκο κι ένα γουρούνι, η δεύτερη αυτή παραγωγή έρχεται να συνεχίσει την upgraded αλλά έξυπνη νέα επικοινωνιακή στρατηγική», τονίζει το agency. Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε επίσης η Leoussis_a.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Καμπάνια, Juro Pro, Leoussis_a,kabania, Juro Pro, Leoussis_a