Νέος Πρόεδρος στην Data & Marketing Association

Ο Tony Miller, πρώην στέλεχος marketing των Disney και WW, αναλαμβάνει τη θέση του Προέδρου της Data & Marketing Association (DMA), του μεγαλύτερου εμπορικού οργανισμού marketing στην Ευρώπη.

Θα αντικαταστήσει τον Stephen Maher, καθώς πλησιάζει το τέλος της παρατεταμένης θητείας του, και θα αναλάβει να βοηθήσει τους marketers να αποδείξουν την αξία του marketing στην εκάστοτε διοίκηση.

Ο Miller έχει διατελέσει μέλος του διοικητικού συμβουλίου

της DMA, καθώς και πρόεδρος της επιτροπής των βραβείων DMA, για περισσότερα από τέσσερα χρόνια. Εργάστηκε, επίσης, για σχεδόν πέντε χρόνια στην The Walt Disney Company ως VP digital marketing και CRM for EMEA, και σχεδόν τρία χρόνια ως CMO/ VP Growth & Performance Marketing στην WW (πρώην Weight Watchers).

Θα αναλάβει τα καθήκοντά του την 1η Ιουλίου, από τον τωρινό Πρόεδρο, ο οποίος κατείχε τη θέση για σχεδόν 4 χρόνια. Ο Maher έχει παρατείνει τη θητεία του κατά έξι μήνες για να διασφαλίσει την ομαλή μετάβαση στον Miller.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Νέος Πρόεδρος, Data, Marketing Association,neos proedros, Data, Marketing Association