Πώς το ΑΙ βοηθά τις εταιρείες να αποκτήσουν σημαντικά Customer Experience insights;

Κεντρικός ομιλητής στο CX Summit 2024 θα είναι ο καθηγητής Mohamed Zaki, Αναπληρωτής Διευθυντής της Cambridge Service Alliance στο Institute for Manufacturing του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Στην κεντρική ομιλία του με τίτλο «How AI can help firms to gain customer experience insights that matter» θα αναπτύξει το πώς οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι παρακολούθησης της εμπειρίας των πελατών έχουν ένα «τυφλό» σημείο: δεν μπορούν

να λάβουν σημαντικές συναισθηματικές αντιδράσεις. Ως αποτέλεσμα, από τις ποιοτικές έρευνες, όπως το NPS λείπουν πολύ σημαντικά σχόλια. Το ΑΙ μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πολύτιμα δεδομένα για να προβλέψουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν έξι πλεονεκτήματα για την υιοθέτηση του ΑΙ για την ανάλυση αυτής της ανατροφοδότησης: Μπορεί 1) να σας δείξει τι χάνετε στα ποιοτικά σας σχόλια που προέρχονται από έρευνες και τηλεφωνικά κέντρα, 2) να σας βοηθήσει να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους σας με βάση το τι είναι πραγματικά σημαντικό για τους πελάτες, 3) να προσδιορίσετε τις βαθύτερες αιτίες των προβλημάτων, 4) να αποτυπώσετε τις απαντήσεις των πελατών σε πραγματικό χρόνο, 5) να εντοπίσετε και να αποτρέψετε τις μειώσεις στις πωλήσεις και 6) να ιεραρχήσετε ενέργειες για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Ο Mohamed έχει 100+ δημοσιεύσεις σε service management περιοδικά υψηλής κατάταξης, εκδόσεις όπως το Harvard Business Review και συνέδρια. Επιπλέον δίνει διαλέξεις και είναι σύμβουλος σε 50+ οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων των Mitsubishi Heavy Industry, Cemex, Caterpillar, Ikea κ.ά. Είναι ο επικεφαλής του μαθήματος για το διαδικτυακό μάθημα Data-Driven Design for Customer Experience (CX) που προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.cxsummit.live/.

Keywords
Τυχαία Θέματα