Public: Η επιτυχημένη «στροφή» στις λευκές συσκευές

11:48 30/4/2023 - Πηγή: Emea.gr

Οι δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών αποτυπώνονται το τελευταίο διάστημα στο αλλεπάλληλο κλείσιμο των καταστημάτων του ομίλου Public/MediaMarkt, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει τις πωλήσεις του, αναζητά ακόμα τη χρυσή τομή που θα τις εκτινάξει και θα οδηγήσει τον όμιλο στην κορυφή.

Ο ιδρυθείς από τον Πάνο Γερμανό όμιλος, βρίσκεται σε μια περίοδο επαναπροσδιορισμού της ταυτότητάς του και ψάχνει ακόμα τη συνταγή της επιτυχίας που θα απογειώσει την κερδοφορία, η οποία καταγράφει ακόμα χαμηλές πτήσεις. Ο όμιλος διέθετε

περίπου 70 καταστήματα και έχει να αντιμετωπίσει, επιπλέον, τον δυσεπίλυτο γρίφο της ενσωμάτωσης των σημείων πώλησης που λειτουργούσε η γερμανική MediaMarkt.

Η απόφαση της Public να κλείσει τα καταστήματα σε Καλλιθέα και Χαλάνδρι και να τα συγχωνεύσει με εκείνα στη Συγγρού και στο Μαρούσι, ήταν φυσικό επακόλουθο των αιφνίδιων «λουκέτων» σε Άργος και Αγρίνιο, τα οποία ήρθαν λίγο καιρό μετά από εκείνα σε Καστοριά και Ρόδο.

Public: «Στροφή» στις λευκές συσκευές

Οι εξελίξεις αυτές σηματοδοτούν τις δραστικές αλλαγές που θα ακολουθήσουν, δεδομένου πως η συγχώνευση της  MediaMarkt με την Public «τρέχει» με γοργούς ρυθμούς. Φαίνεται πως ο… πολυτάραχος «γάμος» των δύο εταιρειών που ξεκίνησε το 2019, λήγει άδοξα με τη σταδιακή εξαφάνιση της MediaMarkt από την ελληνική αγορά, η οποία αφήνει ελεύθερο το πεδίο στην  Public για εξάπλωση στον κλάδο των λευκών συσκευών, με τη δημιουργία των καταστημάτων «Νέας Γενιάς», στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου.

Δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη ανακοίνωση για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το βέβαιο είναι πως η  MediaMarkt αποχαιρετά σταδιακά την Ελλάδα, έπειτα από 18 χρόνια παρουσίας. Ήδη από τον Μάρτιο Public και MediaMarkt ανακοίνωσαν τη συνεργασία στην κατηγορία των μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων, μέσω μιας ενιαίας ομάδας εξυπηρέτησης αλλά και την αναβάθμιση των καταστημάτων MediaMarkt στην Ελλάδα σε Public – MediaMarkt «Νέας Γενιάς».

Στόχος της  Public είναι να δημιουργήσει πολύ μεγάλα καταστήματα, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να βρει από βιβλία και παιχνίδια μέχρι οικιακές συσκευές, συνδυάζοντας την γκάμα προϊόντων με μια σειρά από υπηρεσίες που δεν μπορούν να προσφέρουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η στρατηγική αυτή φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς το 2022 «έκλεισε» με θετικά αποτελέσματα σε επίπεδο τζίρου και κερδοφορίας, ενώ το 2023 προβλέπεται λαμπρό, καθώς τα μεγέθη της εταιρείας εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 30% έναντι της περασμένης χρονιάς.

Keywords
Τυχαία Θέματα